Jump to content

Er 1000 kroner dyrt for å omprogrammere 15 år gammel VHF?


Xlnt

Recommended Posts

Jeg fatter ikke hvordan du kan mene at dette kan karakteriseres som melking av kundene? 618,- for 45 minutters arbeid er jo direkte billig?

 

Å legge ut noen hundrelapper på en VHF til nesten 10.000,- høres ut som en fornuftig ting å gjøre. Selv om den er noen år gammel, sitter du fortsatt igjen med en mye bedre radio enn du hadde gjort om du kjøpte en ny tikl et par tusen. Men hva hadde du egentlig forventet da du sendte den inn? At de skulle bruke en time på den og returnere den til deg gratis?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

At båtbranjen melker kundene må være feil oppfatning, fordi båtbransjen er vel en av de bransjene som er mest "plaget" med konkurser og annen elendighet.. Så at det er "milliarder" å tjene i denne gransjen er mildt sagt feil :-)

 

mvh

 

Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...