Enzo Startet 31.August.2011 Del på Facebook Startet 31.August.2011 (redigert) Jeg skulle hatt en slik førstegangsservice på motoren min, vestfold elektrodiesel er såpass useriøse at de ikke svarer på mail så de utgår og dermed er jeg på utkikk etter andre som kan gjøre dette i Tønsberg området, noen forslag ? Redigert 31.August.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Har du vurdert noen flere fra denne lista. Selv bruker jeg Fuglevik Båtservice, men det er på andre siden av fjorden. Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Mare Nostrum Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 vestfold elektrodiesel er såpass useriøse at de ikke svarer på mail så de utgår Da foreslår jeg at du tar en telefon til dem. Fikk problemer under ferien og de viste en serviceinnstilling og imøtekommenhet som fortjener terningkast seks!! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.August.2011 Har du vurdert noen flere fra denne lista. Har sett den listen men det er bare Sandefjord i tillegg til vestfold elektrodiesel ,kan jo sende de en mail og høre om de reiser ut og tar service. Da foreslår jeg at du tar en telefon til dem. Vi er i 2011 og da forventer jeg at mailer blir tatt like seriøst som telefoner og dessuten så vil jeg gjerne ha dokumentasjon på evnt priser osv liggende på mailen, svarer de ikke på mail så går jeg til andre. Tenkte om det kanskje er andre som ikke er direkte merkeverksted som kan ta dette Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Da foreslår jeg at du tar en telefon til dem. Fikk problemer under ferien og de viste en serviceinnstilling og imøtekommenhet som fortjener terningkast seks!! Det er min erfaring også. Erfaringen min er fra bil (Audi med kranglete gange på en V6 TDI). Merkeverksted ga opp etter 2 dager med feilsøking, mens Vestfold dieselelektro fant feilen i løpet av 10min. De klarte også å gi en anbefaling til utbedring ut fra hva som var fornuftig, ikke nødvendigvis det mest gunstige for dem. Opplevde dem som meget ærlige og redelige med høy kompetanse. Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Gtir_man Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Kjøpte deler til min Yanmar #dmg fra Vestfold elektrodisel, kjapt svar og levering + pris.. så ville tatt kontakt pr.telefon og sagt du har sendt mail.. Sitér dette innlegget Link to post
Biscaya Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Bruker Framnes innimellom til både Yanmar- og andre jobber. Seriøse folk. Sitér dette innlegget Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser Link to post
Fetter Klodrik Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Har brukt Vestfold elektrodisel og var veldig fornøyd med oppfølging og resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 31.August.2011 Del på Facebook Svart 31.August.2011 Vi er i 2011 og da forventer jeg at mailer blir tatt like seriøst som telefoner og dessuten så vil jeg gjerne ha dokumentasjon på evnt priser osv liggende på mailen Jeg er i prisippet helt enig med deg Enzo. Men vi må nok inse at 2011 ikke betyr det samme for alle og således er det en rekke personer og bedrifter som fortsatt ikke bruker epostverktøyet slik vi forventer. Trolig klarer bedriften seg fint endel år til før de er nødt å gjøre som vi ønsker.......I mellomtiden kan vi ri prinsipper eller føye oss! Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 For mange år siden var Vestfold Elektrodiesel også forhandler for Panasonic Mobiltelefoner (NMT 450 og 900) og der fikk jeg programmert inn nummeret på telefonen igjen etter at vedkommende hadde reparert ferdig en Scania girkasse.... Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 1.September.2011 Del på Facebook Svart 1.September.2011 Merkelig at du ikke får svar fra Vestfold Elektro Diesel! jeg bruker VED på min Yanmar, og har bare godt å si om service, oppfølging osv! Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2011 De har nettbutikk også og da kan man vel forvente at de har en viss prioritet på netthandelen, jeg sendte forresten mail til framns maritime i dag og på under en time så hadde vi kommunisert 2ggr på mail og kommet fram til en pris. 4450.- inkl moms + tid og kilometer for kjøring til og fra + deler. Det står ikke om liv så jeg skal sjekke litt til og se om jeg finner andre alternativer Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 Forhandle heller pr telefon og avtal å sende e-post til dem der de bekrefter prisen eller hva dere er blitt enige om. E-post-forhandlinger tar mye administrativ tid hvis ikke tastaturet er reparatørens forlengede tanke. Sitér dette innlegget Link to post
erlinghm Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 Jeg har brukt Vestfold elektro diesel på min. Førstegangs kontakt på telefon og deretter kun mailkonversasjon. Etter service fikk jeg en ryddig mail som hva som var gjort, og hva som var korrigert. Har aldri opplevd dette fra andre lenge inne i fjorden. Nå vet jeg hva som bør gjøres til neste gang. Så neste gang vet jeg hvenm jeg kontakter før jeg skal ha service selv om de akkurat i har brygge utenfor butikken - det blir VED. Sitér dette innlegget Link to post
sailorboy Svart 10.Mai.2012 Del på Facebook Svart 10.Mai.2012 Vestfold Elektro Diesel svarer ikke på email. Yanmar Norge svarer ikke på email. Storartet. sailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.