Jump to content

Hvor får jeg tak i WIX filter i Tønsberg?


Gabi

Recommended Posts

Hmm... så vidt jeg vet er wix et merke som rodin fyller opp i hyllene når ikke fram kan levere. Hvem som har agenturet på wix er jeg usikker på. Men om du har et Wix , cav eller annet fabrikat så er det ofte samme hvor du får tak i filter innmaten. Er det den "standar" typen med glassbolla under med tappeskruen kan du bruke c1191pl ( fram ) også kaldt cav filter. Verdens nest mest solgte drivstoffilter.

 

Om du hadde hatt et bilde eller noen nummer hadde det vært til hjelp.

 

Dem fleste bilrekvisita forhandlere eller landbruksrettede butikker kan helt sikkert hjelpe deg. Bensinstasjoner som driver med oljeskift i service hallen har også sikkert leverandører som har erstatningsfilter....

 

anders

Link to post
Share on other sites

Å ja det er et slik filter ja.

Er mange som lager denne typen,men jeg husker ikke i farta om det WIX nummeret er filteret med lite hull eller stort hull(OMC)

 

Er det det lille hullet (ca 13mm) så kan du bruke bla Luberfiner 3808,eller et Mercruiser/Quicksilver filter til V6 og V8,har du en Mercruiser forhandler i nærheten får du filter der.

 

Har du det store hullet(ca20mm) Heter det 3807 i Luberfiner,og blir brukt på de fleste OMC instalasjoner,dette får du hos noen som selger F.eks Evinrude motorer.

 

Fram,solux,Eastern,Rasor-Parker og Sierra lager også disse filtrene,men jeg har ikke nummerene i hodet.

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...