Jump to content

Redningsskøyte til salgs

Bitteliten

Recommended Posts

Dette må vel være noe for deg, (K)astor?

Du sier noe. De gamle redingsskøytene fasinerer meg mye. De er store og trauste med mye plass. De nye derinot med høy fart har jeg ikke så stor sans for.

Men å forandre båtens navn til Kastor fra Astor er jo bare en liten tilvenning da?

Hilsen Pastor (uten P)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Losskøyte på finn.no

Det hadde vært noe...

Synd det ikke er mange flere bilder av denne da . Har sitti og drømt og bygd om denne båten mye i natt . Hus tils på Apenes i Horten for Kapteinen på Tine II flytter inn i losskjøyta . Jeg sier bare tenk og eid den da . Nei nå må jeg gå en tur ned i båten og ta en liten tur utpå i finværet . Bare sånn for og få roa seg ned igjen :rolleyes:

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Synd det ikke er mange flere bilder av denne da .

Tine II

Ja. Skulle gjerne hatt noen bilder av plassen innvendig. Den er jo ikke sååå stor og med det flate dekket er det vanskelig å avgjøre hvor mye plass det er.

Drikker sikkert litt også med de to svære maskinene.

Her gjelder det å finne gode motargumenter! :lol:

(ser det er kommet noen flere bilder siden jeg tittet på den....man burde kunne ha det riktig fint ombord der!)

Redigert av Sebaldus (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...