Bitteliten Startet 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2004 Hadde jeg hatt 250' til overs og trengte en solid båt hadde dette vært noe for meg. http://www.nssr.no/index.asp?strURL=100229...=1000285&y=&z=0 Går kanskje ikke så fort - men velprøvd er den nok Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 (redigert) Hadde jeg hatt 250' til overs og trengte en solid båt hadde dette vært noe for meg. http://www.nssr.no/index.asp?strURL=100229...=1000285&y=&z=0 Går kanskje ikke så fort - men velprøvd er den nok Dette må vel være noe for deg, (K)astor? Redigert 11.Desember.2004 av Fenix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tugman Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 Sikkert en grei liten båt det, men kanskje litt begrensede bruksområder!? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 11.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2004 Her er en annen båt i samme kategori: Losskøyte på finn.no Det hadde vært noe... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 Dette må vel være noe for deg, (K)astor? Du sier noe. De gamle redingsskøytene fasinerer meg mye. De er store og trauste med mye plass. De nye derinot med høy fart har jeg ikke så stor sans for. Men å forandre båtens navn til Kastor fra Astor er jo bare en liten tilvenning da? Hilsen Pastor (uten P) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tine IV Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 Losskøyte på finn.no Det hadde vært noe... Synd det ikke er mange flere bilder av denne da . Har sitti og drømt og bygd om denne båten mye i natt . Hus tils på Apenes i Horten for Kapteinen på Tine II flytter inn i losskjøyta . Jeg sier bare tenk og eid den da . Nei nå må jeg gå en tur ned i båten og ta en liten tur utpå i finværet . Bare sånn for og få roa seg ned igjen Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sebaldus Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 (redigert) Synd det ikke er mange flere bilder av denne da . Tine II Ja. Skulle gjerne hatt noen bilder av plassen innvendig. Den er jo ikke sååå stor og med det flate dekket er det vanskelig å avgjøre hvor mye plass det er. Drikker sikkert litt også med de to svære maskinene. Her gjelder det å finne gode motargumenter! (ser det er kommet noen flere bilder siden jeg tittet på den....man burde kunne ha det riktig fint ombord der!) Redigert 12.Desember.2004 av Sebaldus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 mener vi hadde den inne på jobben for mange år siden og byttet ut gummipontongene med rør i polyeten...i så fall har de holdt seg bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.