Jump to content

Vinteropplag av båt på Tofte

Roxy

Recommended Posts

Bare for å komplettere tråden litt. Jeg har skrevet om vinteropplag Tofte ved to anledninger:

https://baatplassen.no/i/topic/84964-vinteropplag/page__view__findpost__p__1196211

https://baatplassen.no/i/topic/66371-hva-har-du-gjort-med-baaten-i-dag/page__view__findpost__p__1076963

Oppsummert: jeg vil ikke ha båten min der igjen.

Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen.

Hadde båten der i fjor vinter og det var helt greit. De oganiserte også service og konservering etc. og hadde båten på vannet uken før påske som avtalt. Båtbransjen er full av surrehuer, og jeg har møtt mange av dem, og opplaget på Tofte er absolutt ikke av de værste. Litt masing må til, men det venner man seg til som båteier. :lol:

Lå i kald hall pga. størrelsen og skal ha båten der i vinter også. Synes det å ligge inne er veldig ok, mindre skitt og mye mindre å tenke på.

Har du fått tilbud på varm hall, ser denne veldig bra ut, så det kan sikker være et godt alternativ. Kaldt inne blir muligens sammen med meg så det kan jo bli hyggelig når vårsola titter frem og polersakene skal frem fra boden.

Hilsen Ludde

Hadde båten der i fjor vinter og det var helt greit. De oganiserte også service og konservering etc. og hadde båten på vannet uken før påske som avtalt. Båtbransjen er full av surrehuer, og jeg har møtt mange av dem, og opplaget på Tofte er absolutt ikke av de værste. Litt masing må til, men det venner man seg til som båteier. :lol:

Lå i kald hall pga. størrelsen og skal ha båten der i vinter også. Synes det å ligge inne er veldig ok, mindre skitt og mye mindre å tenke på.

Har du fått tilbud på varm hall, ser denne veldig bra ut, så det kan sikker være et godt alternativ. Kaldt inne blir muligens sammen med meg så det kan jo bli hyggelig når vårsola titter frem og polersakene skal frem fra boden.

Hva må du betale for dette da (kald hall)?

• 11 måneder senere...
  • 4 år senere...

Opplag Oslo, Tofte.

Sjokkerende opplevelse. Etter at båten hadde vært i opplag to vintre med en sommer i mellom, var rekkverket skadet alvorlig. Taksert til 28 000,-

Det var ingen fysiske muligheter for at dette kunne skjedd andre steder mens båten var i min varetekt. Likevel var firmaet ved Frode Vium ikke villige til å betale engang mitt assuransetap på 4000,- Dette er så dårlig at jeg vil fraråde båteiere i å bruke dette firmaet. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...