hawthorne Startet 4.September.2011 Del på Facebook Startet 4.September.2011 Er det mulig å fylle bensin noen plasser i Bunnefjorden, fortrinnsvis ved Nesset-området? -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Sofaseileren Svart 4.September.2011 Del på Facebook Svart 4.September.2011 Tror nok nærmeste plass er Lindøya (oversikt over bunkers her) Eventuelt må du ta beina fatt og rusle til Statoil på Vinterbro... Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Urgammel tråd, men jeg lurer på det samme. I Havneboka Oslofjorden (2016) står det at man kan fylle drivstoff på Nesset, men ikke hva slags drivstoff. Noen som vet? Er det diesel og/eller bensin? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Pequod Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Vet ikke helt om Nesset, men du kan i alle fall fylle på Oppegård Båtforening ved Hvervenbukta. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
jotto Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 De har ikke bensin på Nesset iallefall. Nærmeste sted å fylle bensin er på Lindøya. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Oppegård båtforening, som regel rimelige priser. Sitér dette innlegget Link to post
jotto Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Ms Fortuna skrev 52 minutter siden: Oppegård båtforening, som regel rimelige priser. Men der er det bare diesel. @HiWard har vel bensinbåt, såvidt jeg kan se :) Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Er nok bare diesel tror jeg, men vedkommende skrev ikke i etterlysningen at han skulle ha bensin, det kunne ha vært greit å vite... Sitér dette innlegget Link to post
HiWard Svart 9.Juni.2019 Del på Facebook Svart 9.Juni.2019 Bensin jeg er ute etter ja. Får legge turen til Lindøya da før jeg drar på tokt til Nesset. Takk for svar alle sammen. Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.