tomgott Svart 25.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2008 Her er ei oppdatering igjen. Som dokke ser so er der mykje pusse arbeid Som dokke ser so verte det mykje støv. Her ser dokke litt størrelsen på båten den står ved siden av en MF 135. Her er rederen etter en halv times pussing Sitér dette innlegget Link to post
bergeee Svart 18.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2009 pusse er det verste jeg vet. klør over alt og du vill klø vær gang du tar på deg det tøyet du brukte til og pusse. huff Sitér dette innlegget Link to post
Stranden Svart 9.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2009 Hvordan går det med prosjektet? Sitér dette innlegget Båt: Draco Suntop 1800 Har hatt: Selco Selsprint Link to post
tomgott Svart 15.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2009 Etter to unger og et halv ferdig hus so ser det ut til at det nermer seg sjøsetting. Har igjen å koble den elektrisk, montere fender list og bunnsmøring Sitér dette innlegget Link to post
tomgott Svart 15.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2009 Kansje det er best at den står i naustet ei stund til, for ei uke sida forsvant der to nye motorer frå havna vår. En Honda 50 og en Yamaha 50 og et forsøk på den tredje motoren men den ga dei opp. Sitér dette innlegget Link to post
tomgott Svart 25.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juli.2009 Då er båten sjøsatt. Beklager at der har våre veldig lite med bilder i det siste holder på å bygge hus også. Er nesten ferdig med innkjøringa og til no er eg veldig fornøgde med motoren. Prøver so godt det let seg gjere å følge innkjørings prosedyra. På 4500 o/min passera den 30 knop. Før sjøsetting Her sitter Gudfaren og Kapteinen ved roret På prøve turen Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Gratulerer med sjøsetting. Drar vel godt av gårde med 115 hk denne. Etter å ha studert profilen din ser jeg at vi har flere ting til felles. Bygger ikke, men pusser opp et eldre hus. Svært så tidkrevende likevel. Jobber i samme bedrift. Ikke samme avdeling, men også det til tider ekstremt tidkrevende. I tillegg har vi vel våre møter på Høddvoll og Storøyra. Har med andre ord full forståelse for at dette tok tid. Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
tomgott Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Då er motoren godt innkjørt og gps måleren har passert 36 knop Motoren er veldi imponerande både på råhet og akselerasjon Sitér dette innlegget Link to post
tomgott Svart 27.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juli.2009 Klarte 36,2 knop med to personer opp i men turtallet stoppet på 5400 o/min kan turtelleren vere feil? på tomgang ligger den på rundt 7-800 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.