jensemann2 Startet 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2004 Hmmm. Beklager at jeg fyrer løs med så mange spørsmål på en gang, men dette var min første hele dag med ny-båten og jeg har oppdaget mye snodige greier som jeg må få ordnet opp i, de fleste bagateller. Som feks motorfestene... Det viste seg til min forskrekkelse at boltene til de aktre motorfestene( de som står horisontalt inn i godset på motoren var ristet løs og lå og slang. Alle 6... Motoren stod likevel tilsynelatende rett, og hullene hadde ikke flyttet seg i forhold til hverandre. (det er et vinkel-feste der den ene siden festes til motoren, og den andre til en gummikloss på rammen. Jeg dreide på akslingen manuelt, og denne gikk lett og fint rundt , selv før jeg skrudde til boltene og "lockttitet" disse fast med sprengskive. Det jeg nå lurer på er om det likevel vil være en skjevhet som kan føre til slitasje og skader.... Flensen har en slags plast-kobling i mellom som ser ut som den er beregnet for å ta opp skjevhet, men dette har jeg ikke greie på... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 legger du inn bilder, blir det lettere å forstå hva du mener .. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 12.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2004 Skjønner hva du mener. Det er skruene som fester braketten som går over til gummilabbene som har løsnet. Det ble skrevet en del om oppretting tidligere i denne uken. Finn denne tråden, der står det en hel del om hva du kan gjøre. Den plastgreia er en fleksibel kopling som skal ta opp en del skjevheter. Hvor mye opplyser fabrikanten om. Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 13.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2004 Den plastgreia er en fleksibel kopling som skal ta opp en del skjevheter. Hvor mye opplyser fabrikanten om. Eller det kan være ett mellomlegg for tilpasseng mm. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.