siaa81 Startet 6.September.2011 Del på Facebook Startet 6.September.2011 Hei. Har akkurat invistert i en 20 fots båt. Forrige eier snakket om at det kunne være en Andy 20, men var langt ifra sikker. Har søkt litt på nett og synes ikke de ligner noe særlig. Sitter en Volvo penta AQ151 fra 1986 i båten. Hvis noen kunne ha fortalt meg hvilken båt dette er, så hadde det vært kjempeflott. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 7.September.2011 Del på Facebook Svart 7.September.2011 Andy 20 er det iallfall ikke, det første som slo meg var at det kunne være en gammel Ali Craft, men tviler egentlig på det også. Andre som er klokere enn meg? Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 http://img3.autodb.no/autoimg/7813284_320x0.jpg Dette bildet kom opp når eg søkte på andy 20 ? Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 8.September.2011 Del på Facebook Svart 8.September.2011 http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=29043723 Dette er Andy 20 slik jeg alltid har kjent den, og bortsett fra targabøylen på denne så er den slik den alltid har vært. Er et helt annet skrog på denne. Sitér dette innlegget Link to post
siaa81 Svart 9.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2011 Ja, joda3300, dette er den båten jeg har, som tidligere eier hadde lagt ut for salg, men forrige eier var som sagt ikke helt sikker selv på om det var en Andy 20, noe jeg ikke tror det er.. Det var liksom bare den beskjeden han selv hadde fått når han selv kjøpte båten. Har brukt noen timer å søke på nett, og klarer liksom ike å finne ut hva dette kan være slags båt.. Er så lik masse rart, men samtidig så ulik Sitér dette innlegget Link to post
siaa81 Svart 9.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.September.2011 Så skal det vel og sies-hvis det er vanskelig å se på bildene- at de sorte "rutene" under vinduene, ikke er noe vindu. Noen som har vært ute med malepenselen Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 Kan d være en draco 19 fot Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
HomerSimpson Svart 9.September.2011 Del på Facebook Svart 9.September.2011 Det er nok ikke Draco. Så vidt meg bekjent har aldri Draco hatt flate skrogsider. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
siaa81 Svart 10.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2011 Kan det kanskje være en gammel windy av ett eller annet slag? Sitér dette innlegget Link to post
siaa81 Svart 10.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.September.2011 Båten er ca 560 cm lang uten badeplattformene bak, og 6 meter med. 235-240 bred på det bredeste. Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 10.September.2011 Del på Facebook Svart 10.September.2011 (redigert) Hei! Tja? Jeg er kanskje en purist, men jeg hadde jaffal ikke kjøpt båt av en som ikke visste hvilken båt hun/han hadde! Jeg vet heller ikke hvilken båt det er, men definitivt ingen Draco! Lykke til med båten uansett! Det er ikke båten det kommer an på, men om det er folk i båt, eller båtfolk! Mvh. Strawberry Redigert 10.September.2011 av strawberry (see edit history) Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
baltic87 Svart 10.September.2011 Del på Facebook Svart 10.September.2011 Kommentar fra moderator: Innlegget er satt usynlig grunnet unødvendig sitering. Alle må sette seg inn i reglene før man poster innlegg. Hei!Tja? Jeg er kanskje en purist, men jeg hadde jaffal ikke kjøpt båt av en som ikke visste hvilken båt hun/han hadde! Jeg vet heller ikke hvilken båt det er, men definitivt ingen Draco! Lykke til med båten uansett! Det er ikke båten det kommer an på, men om det er folk i båt, eller båtfolk!Mvh. Strawberry Må vel si meg helt enig der Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 10.September.2011 Del på Facebook Svart 10.September.2011 Ville vært interessant å se et nærbilde av profilene i vindskjermen, ser ut som en skjerm som er produsert hos APS i Larvik. Om du får tatt et nærbilde i et hjørne av skjermen (med hele profilen og nedfesting til båten sammen med hjørnestolpe), gjerne på både innside og utside, så skal jeg kunne si om det er det, og da vet vi ihvertfall at den er produsert i Norge..... Jeg tenkte først på en Mørebas, men de hadde heller ikke helt glatte skrogsider såvidt jeg kan finne. Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Porsche Svart 13.September.2011 Del på Facebook Svart 13.September.2011 Kan det være en gammal Bayliner? Sitér dette innlegget Link to post
9000 AERO Svart 14.September.2011 Del på Facebook Svart 14.September.2011 Ligner litt på en gammel fjord... Fjord 21 ??? Sitér dette innlegget Link to post
siaa81 Svart 19.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2011 Båten har jo vært registrert tidligere, så jeg kontaktet småbåtregisteret, da jeg regner med at de har rette opplysninger om båten, og det var visstnok en Andy... Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 19.September.2011 Del på Facebook Svart 19.September.2011 Det var en snodig Andy i tilfelle Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.