Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?

Frøken Fryd

Recommended Posts

Noen få hundre meter rett frem fra der fotografen står, ble det målt 17 meters bølgehøyde

Jeg gikk ut det løpet når vi seilte herifra. Tenkte at denne leden er en skikkelig godværlei, ville ikke vært mye happy med kraftig sjødrag i det sundet.

Kvitsøy som svar.

Kvitsøy er naturligvis helt riktig. Et fasinerende øysamfunn i havgapet.

Jeg gikk ut det løpet når vi seilte herifra. Tenkte at denne leden er en skikkelig godværlei, ville ikke vært mye happy med kraftig sjødrag i det sundet.

Jeg hentet nåværende båt fra Stavanger to dager 17-meters bølgen. Da lå Boknafjorden flat og fin.

Kvitsøy er en OK plass en mulig at genene derfra ikke er helt gode. Jeg har en del av det -- min morfar sin slekt var derifra...

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Rxxxholmen ;-)

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Mye bra bilder i denne tråden - enkelte av medlemmene her er også utrolig bra til å igjennkjenne de utroligste småplasser langs vestlandskysten, virkelig imponerende!!

Etter å ha "bladd" igjennom denne "tråden" kom jeg til å tenke på et bilde jeg tok for noen år tilbake - noen som klarer denne - hva heter fjorden?

kira.png

Kjenner plassen godt, har til og med nappet ned strømstrekket til den holmen en gang... Tenkte kanskje også andre kunne få prøve seg.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...