Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?

Frøken Fryd

Recommended Posts

"Fantahålå" i Lysefjorden. Hilsen ein som er halvt Strandbu.

Mange som traff blink her. Passer bra med en Fanta der inne ja. Tror også navnet "Fantejuvet" blir brukt. Spennende plass å ligge med båt, men også litt skremmende syntes vi. Fanta-stisk natur er det i alle fall.

Bekkjarviksundet?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Tampen kan vel ikke brenne så mye mer enn den allerede gjør...

Øyen under kunne i går puste lettet ut. Hvilken øy er det, og hvorfor hadde denne øyen sin gledens dag i går?

bilde

Dette må være sauøya med halsnøya i bakgrunnen.

Gleden må være at det ikke blir en bro til den.

Stemmer det. Fornuften seire til slutt.

Når fastboende i distriktet ikke lengre ser verdien at naturen de er omgitt av, er det på tide de flytter bort etter min meningen.

Bevare naturen er viktigere enn å tilfredsstille en sur gammel bonde.

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Prøver meg igjen , bildet er tatt etter bildet av statsråden , altså er du på vei ut fjorden ,enten på sør eller på nord , siden du er fra Masfjorden ? tipper jeg du skal hjem altså mot Nord , et søk langs ruten på Gule sider kart fant jeg noe som lignet svært mye , på sjøkartet viser også høyspentkabelen det gule skiltet varsler , kan det være Sjelsundet vi ser ??

:smiley::smiley:

Redigert av nimba (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...