Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Gikk igjennom her i dag... hvor er det? Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Ligner jo veldig på en av sundene i Straumsosen ved lurefjorden.. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Fjord28cs Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Er du i Hellesundet mot Hellesøy? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 begge er feil Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Ida Marie III skrev On 21.7.2017 at 11.36: Men greier dere denne, bøyer jeg meg i støvet, og spanderer øl ? Skal endog gi dere kommunen.. Fjell kommune, som bytter navn til Øygarden kommune om ikke lenge.. Har grublet lenge på denne! Mener du har gått forbi Søre Knappavågen og lagt deg på en av Fjæreidholmene? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Gikk igjennom her i dag... hvor er det? "Fiks" på vei nordover på samme sted I Svartesundet nord for Byrknes for ca. to uker siden. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Riktig Fiks Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Fjord28cs skrev for 3 timer siden: Har grublet lenge på denne! Mener du har gått forbi Søre Knappavågen og lagt deg på en av Fjæreidholmene? Var ikke dette Høso da? Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 (redigert) Fjord28cs skrev for 4 timer siden: Har grublet lenge på denne! Mener du har gått forbi Søre Knappavågen og lagt deg på en av Fjæreidholmene? Stemmer som TB 22 sier, det heter Høso der inne.. Det er på Vindenes, i bunnen av Austevågen Fjord 28cs Posisjon 60,25,95 N 005,00,61 Ø Redigert 9.August.2017 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Men i hvilken havn har vi denne vakre solnedgangen ? Sitér dette innlegget Link to post
Jo9 Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Tipper Værlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Fjord28cs skrev On 21.7.2017 at 13.58: Siste forsøk fra meg. Den trange vågen innenfor Gaupo øst for Vindenes? Nå vet jeg at den trange vågen øst for Vindenes heter Austrevågen! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Jo9 skrev 8 minutes ago: Tipper Værlandet. Fulltreffer Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Fjord28cs skrev 7 minutes ago: Nå vet jeg at den trange vågen øst for Vindenes heter Austrevågen! Du var faktisk så nær, at jeg står inne for de ølene jeg så dristig lovet... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Da må vi ha en til før natten faller på.. Hvor krysser vi over her, og hva er der fremme? Sitér dette innlegget Link to post
Nikk Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 Er det ikke Kinnakloven vi ser der? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 9.August.2017 Link til dette innlegget Svart 9.August.2017 La oss ta enda en, Ida Marie, så er vi sikker på at ingen går og legger seg! Det jeg lurer på er om det er mulig å gå gjennom her, selvom du trenger ca 1meters dybde og ikke heter @sap_2000? Hvor det er? ja, det må den som svarer finne ut først! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Zitt skrev for 7 timer siden: La oss ta enda en, Ida Marie, så er vi sikker på at ingen går og legger seg! Det jeg lurer på er om det er mulig å gå gjennom her, selvom du trenger ca 1meters dybde og ikke heter @sap_2000? Hvor det er? ja, det må den som svarer finne ut først! Har gått der med en Nidelv 24, men er nok rammet av Astor regelen. Bør nok vente til flo sjø dersom en ikke vil bli medlem av tulipan klubben. Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Ida Marie III skrev for 8 timer siden: Da må vi ha en til før natten faller på.. Hvor krysser vi over her, og hva er der fremme? Nikk skrev for 8 timer siden: Er det ikke Kinnakloven vi ser der? Enig med Nikk, du krysser Stavfjorden og ser mot Kinn. Har Værlandet og Alden bak deg. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Tempest skrev for 3 timer siden: Enig med Nikk, du krysser Stavfjorden og ser mot Kinn. Har Værlandet og Alden bak deg. Stemmer, går fra Bulandet til Kinn.. Heter vel Ryggsteinshavet der ute, jævla paddemark... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Er vi i Askøy kommune Zitt ?? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Ida Marie III skrev 1 time siden: Er vi i Askøy kommune Zitt ?? Stemmer! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Zitt skrev 1 time siden: Stemmer! Jeg bor jo på bysiden av "Djeveløya" det der er vel på "strilesiden" (hjeltefjordsiden ) eller ? jeg er vel egentlig inhabil selv om jeg er fra andre siden.. tror jeg vet hvor det er.. Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Stril... Pfttt Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 TB22 skrev 25 minutes ago: Stril... Pfttt Det er en heders betegnelse TB22.... æresord .... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.