Zitt Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Ida Marie III skrev for 1 time siden: Jeg bor jo på bysiden av "Djeveløya" det der er vel på "strilesiden" (hjeltefjordsiden ) eller ? jeg er vel egentlig inhabil selv om jeg er fra andre siden.. tror jeg vet hvor det er.. Alt er riktig, så langt! Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 Eg vet kor det e, men eg e både inhabil og stril Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 TB22 skrev 11 minutes ago: Eg vet kor det e, men eg e både inhabil og stril Nei, du er fra Sund, det er laaaangt vekke... du er ikke inhabil.. Der lå en kaffe der med broen, for en evighet siden ,som het KAFE SLENGESOL...husker du den Zitt ?? Sitér dette innlegget Link to post
TB22 Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 (redigert) Rett øst, nord øst om Ågotnes det dere leter etter Btw, Er egentlig fra Sandviken Slengesol? noen sammenhang med M slengesol i fjøsangveien som lakker? Redigert 10.August.2017 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Ida Marie III Svart 10.August.2017 Link til dette innlegget Svart 10.August.2017 TB22 skrev 3 minutes ago: Rett øst, nord øst om Ågotnes det dere leter etter Btw, Er egentlig fra Sandviken Slengesol? noen sammenhang med M slengesol i fjøsangveien som lakker? Det er mulig, var sikkert etternavnet på innehaver som gav navnet... Dette var på 60 og 70 tallet.. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Er det bare inhabile på denne tråden ? Ingen som har vært på Kafe Slengesol i fordums tider ?? Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 jeg har funnet det på kartet, men ikke vært der selv så da teller det vel ikke :-) ser forresten ut som der er masse dybde om man bare stikker en meter? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 dude skrev 8 minutes ago: jeg har funnet det på kartet, men ikke vært der selv så da teller det vel ikke :-) ser forresten ut som der er masse dybde om man bare stikker en meter? Joda, det teller... er jo utrolig vist greier å finne det på kartet... Jeg har gått igjennom der med en 5 meters skjægårds jeep... er trangt.. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 fant det greit på kartet :-) det er kanalen til keila/ steinsundet. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Ida Marie III skrev for 22 timer siden: Nei, du er fra Sund, det er laaaangt vekke... du er ikke inhabil.. Der lå en kaffe der med broen, for en evighet siden ,som het KAFE SLENGESOL...husker du den Zitt ?? For ordens skyld, og til de som ikke er lokalkjent.....vi er her! Hun som betød alt den gang bodde der ute. Og ja, kafe Slengesol har fått mange besøk! Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Sted med kai og kort vei til butikk Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Lenge siden jeg har vært der inne med båt, men står du på kaien på Ågotnes og ser vestover ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Riktig @Ida Marie III Tok bilde fra båten på vei inn i dag etter å dratt krabbe teiner. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Du er på hytten nå altså ?.. Vi er på vei sørover, kommer ned til hytten søndag tenker jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Meg og lettmatrosen har gjort strandhugg hvor ?? Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Marstein i all sin prakt ? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Stemmer Eivin, vi var der året etter orkanen hadde herjet med husene der ute.. Veggen på huset der bak, ble sugd rett ut av vinden.. Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Hvor er vi nå da ? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Bakkasund Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Den var kjapp Spoiler Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Nå da ? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 I salongen i båten til @Eivin Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 (redigert) Delvis korrekt Mangler bare stedet Redigert 11.August.2017 av Eivin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Har du flere, og litt bedre bilder ? Skyter fra hoften... Tysnes Våge ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.