Ttor Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Leanaustet? Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Sitér dette innlegget Link to post
dobsen62 Svart 11.August.2017 Link til dette innlegget Svart 11.August.2017 Kjelstraumen brygge. Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 12.August.2017 Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 Stemmer :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.August.2017 Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 (redigert) Ingen med bilder ?? Da får jeg ta en ny en... Hvor er vi her ??? Siste bilde, fem på 12... siste mann har gått i land... Redigert 12.August.2017 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PetterPan Svart 12.August.2017 Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 Ytterøyane fyr Sitér dette innlegget Link to post
Eivin Svart 12.August.2017 Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 Det skulle vel være innertier Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.August.2017 Link til dette innlegget Svart 12.August.2017 PetterPan skrev 1 time siden: Ytterøyane fyr Det stemmer PetterPan Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.August.2017 Link til dette innlegget Svart 14.August.2017 Hvor står vi her ? Og hvor skuer vi utover denne solnedgangen ?? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 18.August.2017 Link til dette innlegget Svart 18.August.2017 Tips I Sogn og Fjordane fylke... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.August.2017 Link til dette innlegget Svart 18.August.2017 Er det en kjent stein der? ? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Eureka skrev for 11 timer siden: Er det en kjent stein der? ? Nei det er ikke ved Kannesteinen.. Det er egentlig "utsikten" dere bør kjenne igjen, og dermed vet dere hvor jeg står å tar bildet.. Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Sildegapet sett fra Silda. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 Fiks skrev 28 minutes ago: Sildegapet sett fra Silda. Riktig Fiks Stadlandet som stikker frem der nord... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.August.2017 Link til dette innlegget Svart 19.August.2017 ? da var jeg ikke så veeeldig langt unna... med den kommende Stadtunellen så blir det jo ikke lenger noe å spekulere på. Men Selje, kommende Stad kommune, kommer vi til å bli bedre kjent med. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Dårlig med bilder ? Her er et av de få fyrene jeg ikke har vært i land, hvor er det ? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Jeg vet, jeg vet ? Men bor vel for nærme til å svare. Nøffnøff Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Eureka skrev 1 minute ago: Jeg vet, jeg vet ? Men bor vel for nærme til å svare. Nøffnøff Ja du gjør vel kanskje det, god selvdisiplin forstår jeg Har du vært der ute noen gang ? Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 (redigert) dette er nok et av de fyrene der alle vet hvordan været er, men ingen har vært der :-) jeg har heller ikke vært der til tross for at jeg vokste opp 20km fra det. men har sjekka været ofte.. Redigert 20.August.2017 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Du har hatt en værhardt oppvekst forstår jeg Har som nærmest lidenskap og gjøre strandhugg på slike utilgjengelige steder. Men den der har jeg tilgode. Angrer på at jeg ikke gjorde det den gangen dette bildet ble tatt. Skjelden det er så flatt hav i det området... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Ikke vært i land, men var ute med Grandezzaen der, sammen med en større fiskesjark. Var båtmann ifbm filming av et jaktlag. De starta 3-ukersopplegget med 1dag fisking. 3 mann fra sjarken ble så sjøsyke at de måtte over til min båt og kjøres i land. Bare dumskap, i ettertid, å ta folk over i 2 meter laaange dønninger. Langt svar, nei ikke vært i land. Et reiseselskap har lyst til å fly dit med helikopter, turisme, men fylkesmannen har sagt nei. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Eureka skrev 7 minutes ago: Ikke vært i land, men var ute med Grandezzaen der, sammen med en større fiskesjark. Var båtmann ifbm filming av et jaktlag. De starta 3-ukersopplegget med 1dag fisking. 3 mann fra sjarken ble så sjøsyke at de måtte over til min båt og kjøres i land. Bare dumskap, i ettertid, å ta folk over i 2 meter laaange dønninger. Langt svar, nei ikke vært i land. Et reiseselskap har lyst til å fly dit med helikopter, turisme, men fylkesmannen har sagt nei. Fredet ? Er vel lov å gå i land for det eller ? Nå har jo folk fått masse tips, nå tar de den vel snart.. Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Det var Svin-aktig fint der da! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Jo, tror det er lov å gå i land sjøveien, men 62grader nord, som kjører litt eksklusivt opplegg, vil gjerne fly ut. Kystverket har brukt helikopter til vedlikeholdsoppdrag etc, og det er det reiseselskapet henviser til ovenfor fylkesmannen. Men den gang ei. Det er fuglelivet som skal tas vare på. Siste utvikling i saken skal jeg ikke være sikker på... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.August.2017 Link til dette innlegget Svart 20.August.2017 Fjord28cs skrev for 2 timer siden: Det var Svin-aktig fint der da! Regner med du mener Svinøy fyr Fjord28cc, så der satt den... Padlet der ute også ? Jeg får se om der er en "landing" der ute Eureka, neste gang jeg er på de kanter, og været tillater.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.