Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Fjord28cs skrev On 12.10.2017 at 17.15: Ingen tvil hvor skatten gjemmer seg, men hvor er jeg? Vanskelig bilde som kan ligne på mange steder på Vestlandet, Men er det vindmøller på fjellet I bakgrunnen? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Anlegget ligger utenfor Vik (Toftøy i Øygarden) som Ida Marie iii gjenkjente. Bildet er tatt fra Misjeosen. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Er "Bergen" på Mjelkhaug? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Mjelhaug har jeg aldri vært på (men takk for tipset, virker som en fin tur å ta med utgangspunkt fra Husnes). Men jeg er nok litt lengre øst. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Ulvanosa? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Det er ikke den heller, men det er så nære at det får gå. Bildet er fra nabofjellet Englafjell. En flott (men tung) tur om du ligger I Uskedalen. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Har gått Ulvanosa fra andre siden... Fin tur! Englafjell har jeg ikke testet ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Da kan vi jo senke oss ned til havnivå og se om noen kjenner seg igjen I denne fjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Bergen skrev 19 minutter siden: Da kan vi jo senke oss ned til havnivå og se om noen kjenner seg igjen I denne fjorden? Nærheten av Padøy, i Osterfjorden ? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Nei det er ikke I Osterfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Fyksesund? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Nei, vi må nok ut av Hordaland Fylke på denne Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Nærøyfjorden Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Bingo :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Hva med denne da? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 Det ene huset der ligner på et hus når en har kjørt Golta sundet og nærmer seg Glæsvær i Sund Men får det ikke helt til å passe ellers... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2017 (redigert) Nei du må nok litt lenger vekk fra Bergen for å finne denne gjestehavnen. Men vi er I Hordaland. Redigert 15.Oktober.2017 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 16.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2017 (redigert) Kanskje det må litt hjelp til for å løse denne. På kaien hvor jeg ligger fortøyd er det et koselig lite servicebygg som også innehar et forsamlingslokale som tidvis har kafe. I tillegg er det en flytebrygge for faste og gjestende båter. Stedet har forøvrig I fortiden hatt en ganske utypisk industri til å være på Vestlandet. Redigert 16.Oktober.2017 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 (redigert) Nå har vi ventet siden oktober i fjor, tror du må komme med løsningen Bergen... Mens vi venter hiver jeg ut denne... Hvor ligger dette staselige Drageskipet..?? Redigert 25.April.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Avaldsnes? Sitér dette innlegget Link to post
Hølje Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Ida Marie III skrev for 5 timer siden: Nå har vi ventet siden oktober i fjor, tror du må komme med løsningen Bergen... Mens vi venter hiver jeg ut denne... Hvor ligger dette staselige Drageskipet..?? Vibrandsøy Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Bergen skrev On 16.10.2017 at 9.45: Kanskje det må litt hjelp til for å løse denne. På kaien hvor jeg ligger fortøyd er det et koselig lite servicebygg som også innehar et forsamlingslokale som tidvis har kafe. I tillegg er det en flytebrygge for faste og gjestende båter. Stedet har forøvrig I fortiden hatt en ganske utypisk industri til å være på Vestlandet. Lykling? Her var det gruvedrift i forna dar. https://www.bomlo.kommune.no/om-oss/om-oya-bomlo/historikken-var/gullalderen-pa-lokling.215307.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Hølje skrev for 8 timer siden: Vibrandsøy Riktig.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 18.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2018 Ja, du har sikkert vært her, men hvor har du vært? Og du, legg merke til at om du skal selge bilen din, så bør du kanske lakkere den før du selger. Rød, grønn, gul, brun eller blå bil vil ingen ha! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 (redigert) Haljem.... ennå jeg ikke så sjøen... eller ? Redigert 19.Mai.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.