SveinHa Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Nord-Rogaland... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Feøy ?...kan ikke huske å ha sett den der.. Kanskje flere bilder hjelper Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Nei, ikke så langt vest men tampen brenner... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 SveinHa skrev 33 minutter siden: Nei, ikke så langt vest men tampen brenner... Ligger jo en del øyer leden ut til Feøy når en går fra Haugesund...er det en av dem? Kan ikke huske å ha sett hus på de øyene... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Der er vel rundt 6 fastboende. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SveinHa Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Skal ikke seigpine mer, hun her er en av de fastboende: https://hnytt.no/2018/07/25/karmoydame-bergtok-antihelten-fra-stavanger/ Og akkurat i dag trenger en ikke egen båt: Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Er jo nesten byfolk jo... ? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Jepp, selv om det er vanskelig å identifisere så viser Haugesund helt bakerst i bildet. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Ida Marie III Svart 11.August.2018 Link til dette innlegget Svart 11.August.2018 Hvor ligger denne gravplassen... med utsikt i havet.. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Et kjent fyr ligger ikke langt unna... Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Vest for Bakkasund - med Marsteinen litt utforbi ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Mort1 Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Tipper Vågsøy, med Kråkenes fyr litt lenger vest.... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.August.2018 Link til dette innlegget Svart 12.August.2018 Mort1 skrev 39 minutter siden: Tipper Vågsøy, med Kråkenes fyr litt lenger vest.... Riktig Mort 1... Kråkenes fyr har vel rekorden i landet ang høye bølger som treffer... Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 (redigert) Kva havn forlater eg her? (Havna er mao bak meg, dette er på vei ut) Redigert 13.August.2018 av Tempest (see edit history) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Captain A Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Må da være Feie ! Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Captain A skrev 1 minutt siden: Må da være Feie ! Fedje er korrekt? Flott plass i det veiret vi har no⚓️ Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Kva sund er eg på veg inn i her? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Vestsiden av Byrknesøy..? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Ida Marie III skrev for 4 timer siden: Vestsiden av Byrknesøy..? Nja, det er vel nært nok? Vestsida av Grima. Heiter Svartesundet. Står i kartet at det er for grunt å gå der, men har sett her på forumet at seilbåter har gått igjennom. Loggen min viste aldri under 4 meter, så det er djupne nok. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Og kvar er eg på vei når eg går under brua med den runde steinen? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
sap_2000 Svart 13.August.2018 Link til dette innlegget Svart 13.August.2018 Får prøve meg på å legge ut en fra Vestlandet en jeg også Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bergen Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 (redigert) Er Sap_2000 på vei inn i Krakhellesundet? Redigert 14.August.2018 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 14.August.2018 Link til dette innlegget Svart 14.August.2018 2 hours ago, Bergen said: Er Sap_2000 på vei inn i Krakhellesundet? Ja, fra nord. Lykta i bildet heter vel Krakksnova tror jeg. Bilde tatt andre veien rett etterpå. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Ida Marie III Svart 15.August.2018 Link til dette innlegget Svart 15.August.2018 Tempest skrev On 13.8.2018 at 23.54: Og kvar er eg på vei når eg går under brua med den runde steinen? Er det broen inn til Hardbakka ? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 15.August.2018 Link til dette innlegget Svart 15.August.2018 Ida Marie III skrev 1 time siden: Er det broen inn til Hardbakka ? Det er heilt rett Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.