Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?

Frøken Fryd

Recommended Posts

Blanco skrev 1 minute ago:

Dette er nærområdet hvor jeg har hytte. Så Astorregelen hindrer meg i å svare ? Passerte her like etter at jeg tok bildet lenger oppe.

Utvilsomt fint sted og ha hytte, men mange lune og usjenerte uthavner også her..

Erik skrev 1 minute ago:

Jeg tenkte Leiasundet (iflg Kartet), så ser jeg var ikke så veldig mange meter unna :saint:

Egentlig har du vel rett, Bårdsundet er vel utløpet på vestsiden, bildet er tatt rett etter Leiasundet, på vei mot Bårdsundet..

Fjord28cs skrev 2 minutes ago:

Ser at det ikke helt stemmer med terrenget i Søre Knappavågen. Men mener du kan være i Vindenespollen. Der har jeg ikke vært med gråbåten, men med en Viksund sjark.

Tampen brenner....nå er jeg nervøs for ølene mine...

Fjord28cs skrev 13 minutes ago:

Siste forsøk fra meg. Den trange vågen innenfor Gaupo øst for Vindenes?

Stede du viser til har jeg hytte, du er nært nå, men ikke helt..

Hvilken våg mener du ? rett innfor Gaupo ?

Det er neste våg, i bunnen av Austevågen, det heter Høso, kan bare gå inn på flo sjø..

Redigert av Ida Marie III (see edit history)
Fjord28cs skrev 34 minutes ago:

Har du lagt deg på den lille holmen ved Knappane i Nordre Knappavågen? Har utsikt til den fra hyttevinduet, og har aldri observert at noe har ligget der. 

Hvor er du nå, Knappane mellom  Geitanger og Ågotnes ??

Vi er på hytten nå, og skal innover forbi der i ettermiddag..

Redigert av Ida Marie III (see edit history)

Vet ikke hvor du ligger, men mistenker at den båten som ligger der i tillegg til deg er en veldig godt voksen herremann fra Egersund, og at båten heter Prins (oppkalt etter hunden hans).

I så fall må du hilse, vi traff ham for noen uker siden, og det kan jo bli en oppgave, hvor ligger Prins her (ikke lov å spørre han i nabobåten :tongue:) :

20170710_103045.jpg

Redigert av Erik (see edit history)

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...