Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?

Frøken Fryd

Recommended Posts

Du har hatt en værhardt oppvekst forstår jeg :wink:

Har som nærmest  lidenskap og gjøre strandhugg på slike utilgjengelige steder. Men den der har jeg tilgode. Angrer på at jeg ikke gjorde det den gangen dette bildet ble tatt. Skjelden det er så flatt hav i det området...

Ikke vært i land, men var ute med Grandezzaen der, sammen med en større fiskesjark. Var båtmann ifbm filming av et jaktlag. De starta 3-ukersopplegget med 1dag fisking. 3 mann fra sjarken ble så sjøsyke at de måtte over til min båt og kjøres i land. Bare dumskap, i ettertid, å ta folk over i 2 meter laaange dønninger. 

Langt svar, nei ikke vært i land. 

Et reiseselskap har lyst til å fly dit med helikopter, turisme, men fylkesmannen har sagt nei.

Eureka skrev 7 minutes ago:

Ikke vært i land, men var ute med Grandezzaen der, sammen med en større fiskesjark. Var båtmann ifbm filming av et jaktlag. De starta 3-ukersopplegget med 1dag fisking. 3 mann fra sjarken ble så sjøsyke at de måtte over til min båt og kjøres i land. Bare dumskap, i ettertid, å ta folk over i 2 meter laaange dønninger. 

Langt svar, nei ikke vært i land. 

Et reiseselskap har lyst til å fly dit med helikopter, turisme, men fylkesmannen har sagt nei.

Fredet ? Er vel lov å gå i land for det eller ?

Nå har jo folk fått masse tips,  nå tar de den vel snart.. :wink:

Jo, tror det er lov å gå i land sjøveien, men 62grader nord, som kjører litt eksklusivt opplegg, vil gjerne fly ut. Kystverket har brukt helikopter til vedlikeholdsoppdrag etc, og det er det reiseselskapet henviser til ovenfor fylkesmannen. Men den gang ei. Det er fuglelivet som skal tas vare på. 

Siste utvikling i saken skal jeg ikke være sikker på...

Fjord28cs skrev for 2 timer siden:

Det var Svin-aktig fint der da! 

Regner med du mener Svinøy fyr Fjord28cc, så der satt den... :thumbsup:

Padlet der ute også ?

Jeg får se om der er en "landing" der ute Eureka, neste gang jeg er på de kanter, og været tillater..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...