Zitt Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Stemmer det! Synes det var en så uvant vinkel, men det ble jo ikke vanskeligere for det, tydeligvis! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Kom igjen nå Zitt... jeg er sulteforet på Vestlandet skjærgård her nede i palme land .... BILDER... ! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Denne blir nok lett for mange.... Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Kom igjen nå Zitt... jeg er sulteforet på Vestlandet skjærgård her nede i palme land .... BILDER... ! @Ida Marie III Hjeltefjorden i dag! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Fjord28cs skrev 6 minutter siden: @Ida Marie III Hjeltefjorden i dag! Med hytten min i horisonten der...takker for den Fjord28cc...det varmer, selv her nede ... FJORDLAND sin syns jeg var verre å finne ut av... Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Er nok flere medlemmer som har tilbrakt tid her. Er i Rogaland da... Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Fjordland skrev for 2 timer siden: Denne blir nok lett for mange.... Sjernarøyane. Med Kyrkjøyna i bakgrunnen. En fantastisk fin plass. På den lille øya der bruene møtes midt i bildet, bor det en mester i muring. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Eriksholmen ja. Fin liten plass det, og imponerende steinstabling. Bildet er tatt på Bjergøy, med utsikt over eriksholmen, kyrkjøy, aubø, skimter såvidt nord-talje i hjørnet, og der finnes den mer kjente helgøysund. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Nå er vi helt innerst i fjorden! Hvilken fjord? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Jeg kliner til med en oppgave til, så har dere noe å jobbe med mens jeg sover! Et typisk "innimellom og bakom" bilde, men det er ganske fint her inne! Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Kan det være Godøysund? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Nei, dessverre, Junior 1! Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 19.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2018 Fra Brimsholmen til Haljem Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Jeg er litt usikker på om du kan få rett på denne oppgaven, Jakob T! Brimsholmen er der hvor den store sirkelen er, og jeg er ved den lille sirkelen kjørende fra Halhjem. Men for å unngå advokater og rettsak får jeg la det gå! Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 He he... ja best og være overbærende.. men bunnen på den fjorden var kinkig noen hint der ...? ? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Ida Marie III skrev 40 minutter siden: He he... ja best og være overbærende.. men bunnen på den fjorden var kinkig noen hint der ...? ? Det er mange fjell her inne, som dere ser, men man trenger ikke å kjøre over dem for å komme seg inn her! Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Er det Eidfjord Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Nei, ikke Eidfjord! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Fluefiskeren hadde riktig angående min gamle oppgave. Lykling var stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Er Zitt kanskje i enden av Sunndalsfjorden? Her er et dagsferskt bilde fra et sted hvor mange nok har vært, men muligens ikke ved den samme bryggen da den ikke er hovedgjestebrygge Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Bergen skrev 7 minutter siden: Er Zitt kanskje i enden av Sunndalsfjorden? Nei, vi holder oss i Hordaland! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Maurangsfjorden er vel riktig navn på forslaget mitt i forrige innlegg,men når det ikke var det så da tror jeg det er Osterfjorden, men klarer ikke å si hvor det kan være fra så får la den stå åpen til det kommer noen mere lokalkjente. Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 20.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2018 Jeg tok deg på ordet da du skrev Sunndalsfjorden(den går inn til Sunndalsøra), men Nordrepollen av Maurangsfjorden er riktig! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Bergen skrev On 20.05.2018 at 21.35: Er Zitt kanskje i enden av Sunndalsfjorden? Her er et dagsferskt bilde fra et sted hvor mange nok har vært, men muligens ikke ved den samme bryggen da den ikke er hovedgjestebrygge Løfter denne igjen. Bør ikke være så vanskelig. Mere populært tidligere når her også var butikk Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 24.Mai.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2018 Kol........ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.