Ida Marie III Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Nei, ikke Svinøy Jakob T... Takker Bonita 1... er i området nå.. så der må jeg sjekke opp.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Ida Marie III skrev for 2 timer siden: Som er i Sogn..?? Nope, Sogn og Fjordane består av Sunnfjord, Nordfjord og ... Sogn Batalden ligg i Sunnfjord, som ligg i Sogn og Fjordane ? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Er det Geita? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 ??? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Hvor kjører vi igjennom her.. Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 12.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2018 Råkesundet rett nord for Hardbakke ? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Tempest Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Litt vanskelig å huske kva ein har lagt ut før, men eg prøver med denne. Kor er vi? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Tempest skrev for 9 timer siden: Råkesundet rett nord for Hardbakke ? Stemmer... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 (redigert) Tempest skrev 23 minutter siden: Litt vanskelig å huske kva ein har lagt ut før, men eg prøver med denne. Kor er vi? I Sogn..? Fikk summet meg litt..uvant vinkel... Værlandet... ligger her nå..?? Redigert 13.Juli.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Ida Marie III skrev 6 minutter siden: I Sogn..? Fikk summet meg litt..uvant vinkel... Værlandet... ligger her nå..?? Sogn er laaaangt inni landet fra der du er no Men Værlandet er rett Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Tempest skrev 6 minutter siden: Sogn er laaaangt inni landet fra der du er no Men Værlandet er rett Ja, slurver litt med det..Sogn er liksom synonymt med Sogn og Fjordane for en Hordalending.... men snart er vi i samme fylke...Vestland... Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Ida Marie III skrev 1 minutt siden: Ja, slurver litt med det..Sogn er liksom synonymt med Sogn og Fjordane for en Hordalending.... men snart er vi i samme fylke...Vestland... Det var derfor eg la litt ekstra i folkeopplysningen her. Når vi no skal samlast til eit fylke (som eg trur er ein bra ting) er det også viktig å halde på dei lokale identitetane Kvar går turen vidare? Ute og rekognoserer heile Vestland? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Vi fortsetter nordover.. Men sannsynligvis ikke lengre en til Stadt.. Så blir det en kjapp tur hjemom, og så er det sørover til Ryfylke... Sogn og Fjordane er favoritt området mitt og ferdes i... uslåelig vild natur, og liten båttetthet.. ? Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Neste oppgave, hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Ida Marie III skrev 23 minutter siden: Sogn og Fjordane er favoritt området mitt og ferdes i... uslåelig vild natur, og liten båttetthet.. ? Sidan du nærmer deg rosinen i pølsa, Flora kommune, deler eg ein link med oversikt over frihavner bygget av den lokale båtforeninga, og dei vanligaste gjestehavnene. https://kart.gulesider.no/m/DaImQ Så, får å spore tråden inn på tema igjen, kor er dette tatt? Tips: det er fra eit av punkta i linken over: Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
junior 1 Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Herøysund i Kvinherad Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Korrekt ? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Det er Skorpa Tempest...neste stopp for oss...? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 (redigert) Ida Marie III skrev 9 minutter siden: Det er Skorpa Tempest...neste stopp for oss...? Korrekt Nyåpna anlegg der i år. Redigert 13.Juli.2018 av Tempest (see edit history) Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2018 Hvor går vi igjennom her... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Tips....Hordaland fylke Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Øygarden, sundet mellom Ono og Rongøyna? Sitér dette innlegget Link to post
Fjord28cs Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Heller mer til sundet mellom Skogsøya og Langholmen nord for Kollsnes? Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 Sundet mellom Skogsøya og Langholmen (Herdlevær) ? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 14.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2018 junior 1 skrev 1 time siden: Sundet mellom Skogsøya og Langholmen (Herdlevær) ? Du traff... ??? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.