Kark II Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Ida Marie III skrev 1 time siden: Nei, neste vik lengre vest..Kjereidet. Ja, eg såg det på biletet. Stort nærare heim enn Kjereidet vert det ikkje, huset mitt ligg der "båten" er på kartutsnittet over Ekra. Men eg såg to Baylinerar inne ved eit naust der i helga? Ida Marie III skrev 1 time siden: Er det innderste del av Skjærehavn i Sogn du er Kark II ? Og ser vestover ? Nei, eg er lenger sør enn det. Sitér dette innlegget Link to post
Haakon Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 (redigert) - Redigert 27.August.2018 av Haakon slette (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Haakon Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Kark II, tipper du er i Arnavik på Halsenøy, ser Fjelbergøy og Borgundnuten i bakgrunn. Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Haakon skrev 1 time siden: Kark II, tipper du er i Arnavik på Halsenøy, ser Fjelbergøy og Borgundnuten i bakgrunn. Spot on, Haakon ? Sitér dette innlegget Link to post
kjibba Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Vi trenger noe enkelt igjen nå: Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Havfruen på Silda? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
kjibba Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 Tempest skrev 30 minutter siden: Havfruen på Silda? Som jeg skrev; enkelt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 27.August.2018 Link til dette innlegget Svart 27.August.2018 (redigert) Kark II skrev for 13 timer siden: Ja, eg såg det på biletet. Stort nærare heim enn Kjereidet vert det ikkje, huset mitt ligg der "båten" er på kartutsnittet over Ekra. Men eg såg to Baylinerar inne ved eit naust der i helga? Stemmer, den ene var oss.. Hvor passerer vi her...? Redigert 27.August.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Storesund / Syltøy? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 29.August.2018 Link til dette innlegget Svart 29.August.2018 Riktig ?? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 31.August.2018 Link til dette innlegget Svart 31.August.2018 (redigert) Siden jeg klarer så få legger jeg heller ut en selv. Litt uskarpt kanskje, men la gå: Redigert 31.August.2018 av Fantino (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 3.September.2018 Link til dette innlegget Svart 3.September.2018 Ingen? ? Vi er forholdsvis langt sør på Vestlandet, og bildet er tatt sist fredag kveld. Bilde er tatt i retning nordøst sånn ca. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Dårlig respons på denne, og ikke I mitt nabolag, men prøver meg med at vi ser Tau helt til høyre I bildet. Og da er vi kanskje ved Hidle, eller enda litt lenger vest ved Klovningen eller noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.September.2018 Link til dette innlegget Svart 7.September.2018 Du er i nærheten, men må litt nord for ‘den andre’ Hidle ? Kan se ut som om rogalendingene har flyktet fra denne tråden. Kan sikkert ha noe med regionsreformen å gjøre ? Må innrømme jeg valgte motivet da det slo meg at det der skjæret egentlig ser ut til å ligge en plass med større flomål enn i Ryfylke. Sitér dette innlegget Link to post
J.R.K. Svart 7.September.2018 Link til dette innlegget Svart 7.September.2018 Kan det være Gapaskjeret? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.September.2018 Link til dette innlegget Svart 7.September.2018 Jepp - det er Bingo! Var jo flott vær og høyttrykk + passerte omtrent på max fjære sist fredag, så syntes det gav assosiasjoner til noe lengre nord langs kysten ? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 8.September.2018 Link til dette innlegget Svart 8.September.2018 Eg passerte denne koselege fyren tidlegare i dag. Kor er han? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Er det et fyr som står i Radfjorden… ? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Nei, fyret er lenger sør. Sitér dette innlegget Link to post
Kvalitetstid Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Følger Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Bukkøya? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 (redigert) Bukkøya aust for Avaldsnes er rett Redigert 9.September.2018 av Kark II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Da blir det Guinness på meg som premie! Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Noe vrient for dem som ikke er vant til å se den fra litt høyde... Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 (redigert) Ja, den ser litt annleis ut fra høgt oppe. Nyt Guinnessen! Redigert 9.September.2018 av Kark II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.