Fantino Svart 9.September.2018 Link til dette innlegget Svart 9.September.2018 Et dårlig landemerke for meg. Lå 20 meter fra den med restene av en trålpose i propellen for noen år siden ? Burde kjent den igjen, men har nok fortrengt det. Brukte redningsskøyta så flittig den sommeren at mannskapet tilbød å kopiere opp ferdigtrykte skjema til meg ? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Hvor passerer vi her... Sitér dette innlegget Link to post
aleksbe Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Ida Marie III skrev 28 minutter siden: Hvor passerer vi her... Ryvarden på Sletta...? Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 aleksbe skrev for 4 timer siden: Ryvarden på Sletta...? Enig. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Det stemmer... Ryvarden på Sletta..?? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 (redigert) Hvor finner man dette geniale skiltet? En dame i kafeen - hvor skiltet henger - fortalte at ingen hadde klaget på kaffen .. Redigert 10.September.2018 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Dette blir en ‘wild ass guess’, men det kan være et skilt jeg har oversett i Kulleseidkanalen båthavn? Mye gøy på veggene der.. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Det er nok feil, Fantino. Du må litt sørover. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Oppgaven ovenfor er samme sted som denne damen. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Skudesnes? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 husky dane 85 skrev 9 minutter siden: Skudesnes? Stiller meg bak denne. Det er vel "Damå i Skudeneshavn" eller noko sånt me ser på biletet? Kan ikkje hugse noko skilt om farleg kaffi, men... Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Skudeneshavn er riktig! Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Denne fine bukta treng du ikkje båt for å ha tilgong til. Kor er ho? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Dreamer skrev 1 time siden: Skudeneshavn er riktig! Kva for ein kafé er det som har den gode kaffien? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Er det et av brotårnene til trekant sambandet vi ser der.. Kark II ..? Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Det er heilt rett. Her ser me vel eine tårnet på Bømlabrua... Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Kark II skrev for 4 timer siden: Kva for ein kafé er det som har den gode kaffien? Kafeen ligger i "Søragadå" og heter Tidens Minde. Bygget er fra 1857. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Ny oppgave. Her ble St.Hans-aften feiret, men hvor er det? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Først må vi vel løse Kark II sin oppgave... Jeg fått frem at det er boretårnet til Bømlo broen, men ikke hvilken vik han ligger i... Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 (redigert) Kark II skrev for 7 timer siden: Denne fine bukta treng du ikkje båt for å ha tilgong til. Kor er ho? På Føyno? Redigert 11.September.2018 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Dreamer skrev 27 minutter siden: På Føyno? Ikkje heilt. Eg kan røpe at kameraet peikar ganske nøyaktig nordaust. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 11.September.2018 Link til dette innlegget Svart 11.September.2018 Kark II skrev 24 minutter siden: Ikkje heilt. Eg kan røpe at kameraet peikar ganske nøyaktig nordaust. Da må det være i området Langnes / Prestnes nord for Mosterhamn. Sitér dette innlegget Link to post
Kark II Svart 12.September.2018 Link til dette innlegget Svart 12.September.2018 Dreamer skrev for 6 timer siden: Da må det være i området Langnes / Prestnes nord for Mosterhamn. Ikkje longt ifrå, men enno litt nærare polarsirkelen... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.September.2018 Link til dette innlegget Svart 12.September.2018 Ser der er en vik nord på Nautøya, er det den ? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 12.September.2018 Link til dette innlegget Svart 12.September.2018 Mitt siste forslag er Spissøy. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.