navid Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 (redigert) He,he Dreamer. Ja, denne kirka kjenner jeg igjen, men det er vel noe med denne Astor-regelen, så jeg får vel holde kjeft. Når var du der? Red: Ser det står 2013 på bildet. På tide du tar turen nordover igjen da Dreamer... Redigert 5.Juni.2019 av navid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Stemmer det, Navid, det var i 2013 jeg var på langtur til Lofoten. jeg får se når inspirasjonen kommer til en ny slik tur .. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Kristiansund Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Denne er vel lett... Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Laksevåg verft (Eller hva det nå heter). Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Ja selv med Sørlandet i dokken ble det for lett...?? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Hehe, det så jeg faktisk ikke før jeg hadde postet svaret. Tenkte det var Statsraad Lehmkuhl? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 (redigert) Otto R: Kristiansund er riktig. Redigert 5.Juni.2019 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Korsfjord skrev for 2 timer siden: Hehe, det så jeg faktisk ikke før jeg hadde postet svaret. Tenkte det var Statsraad Lehmkuhl? Kan en ta feil av de to...??? Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Egentlig ikke. Har til og med seilt med Sørlandet. Sier kanskje mest om hvor sløv jeg var ? Men jeg løste nå oppgaven da Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 ??? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Her krysser vi et serdeles urent farvann, i nærmest åpent hav... hvor..? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 5.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2019 Du gjorde det litt enkelt med å inkludere posisjonen, men du nærmer deg Florø og været var nok fint siden du tok en shotcut med å gå vest av Store Kvalsteinen i stedet for den merkede leien ved Kvanskjær ( selv denne leien er utfordrende nok i mørket med seilbåt hvor det blir mange slag for å holde seg i hvitsektor om det er nordavind ) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2019 Riktig Bergen ... Og området heter betegnende nok "Ryggsteinshavet "... Joda, stille og fint, og dagslys... Skikkelig urent farvann.. Men jeg går der ofte når vi krysser mellom Bulandet og Kinnakloven... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 Her skal vi under en bro.....hvor er vi..? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 12.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2019 På vei inn til Bøvågen broen over til marøy Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 liberty skrev for 8 timer siden: På vei inn til Bøvågen broen over til marøy ??? riktig " liberty " Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Skjærehavn ..? Du bør holde på glassene når hurtigbåten kommer...? Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 (redigert) Ida Marie III skrev 20 minutter siden: Skjærehavn ..? Du bør holde på glassene når hurtigbåten kommer...? Feil, Ida Marie III! Her går det ingen hurtigbåt. Men her har jeg nok strukket Vestlandet litt lenger nord enn det som er vanlig. Dette er nord for Trondheimsfjorden. Redigert 13.Juni.2019 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Da får vi håpe noen fra "barte byen " er innpå, og kjenner igjen stedet... Har vært oppover kysten der jeg også, men er nok ikke lokalkjent så langt nord..? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Er det Uthaug Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Dette var kanskje litt vanskelig. Det er Lysøysund (ligner faktisk på Skjerjehamn). Broen over Lysøysundet er en steinfylling, så innløpet er nå kun fra nord. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Dreamer skrev 6 minutter siden: Dette var kanskje litt vanskelig. Det er Lysøysund (ligner faktisk på Skjerjehamn). Broen over Lysøysundet er en steinfylling, så innløpet er nå kun fra nord. Det har jeg faktisk lagt...? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 13.Juni.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2019 Hvor ligger vi her ..? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.