Dreamer Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Er det Dingja? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Ikke Dingja, vi er i motsatt ende av Hordaland. Tar med enda et bilde av det fine strand/parkområde som er opparbeidet her. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Ble nysgjerrig på den delfinen der på kanten av bryggen og søkte opp dette i Hordaland. Rex Garden i Sveio? Hvis så tilfelle så så det absolutt fint ut der og verdt et besøk en gang Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Goddis77 skrev 1 time siden: . Rex Garden i Sveio? Hvis så tilfelle så så det absolutt fint ut der og verdt et besøk en gang Sveio og Rex Garden er riktig. Førde er det korrekte stedsnavnet? Sitér dette innlegget Link to post
nie Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Muligens en liten utfordring? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Har ingen forslag. Men vil der gjerne? Sitér dette innlegget Link to post
nie Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Den er ikke så enkel. Stedet ligger utenfor det nye «Vestland» fylke. Vi skal nord for Stad og innover fjordene. Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 (redigert) Inn ein av Norges finaste fjordar, og så litt til venstre?Berømt fjell i nærleiken. Trur eg? Redigert 19.Juli.2019 av sunnmøre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Tenkte først på Øye og Slogen, men fikk ikke bilder til å stemme Sitér dette innlegget Link to post
janet Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 hvor begynner og hvor slutter Vestlandet? Sitér dette innlegget V8 rules. Link to post
sunnmøre Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Bergen har nok kome med svaret, meiner eg. Fjellet Slogen ligg ca bak fotografen. Sitér dette innlegget Link to post
nie Svart 19.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2019 Bergen skrev for 5 timer siden: Tenkte først på Øye og Slogen, men fikk ikke bilder til å stemme Stemmer det, Bergen? Bildet er tatt på Øye innerst i Norangsfjorden, en sidearm av Hjørundfjorden. Som Sunnmøre sier, har jeg Slogen rett bak ryggen. Vi er i Møre g Romsdal Som valgte å ikke bli med i Vestland ? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Det var nok mere flaks en dyktighet for jeg hadde Øye og fjelltur til Slogen som pri 1 ved avgang, men gjestehavnen i Øye er vel en annen brygge en den som du ligger på? ,men med nordavind de første dagene valgte jeg alternativ 2 og gikk sørover. Da lå jeg blant annet i denne havnen? Noen som klarer den? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 (redigert) Nord om Stad, går eg ut frå? Redigert 20.Juli.2019 av sunnmøre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Nei, her er vi langt sør om Stadt Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Er det Ytre Bokn.? Sitér dette innlegget Link to post
nie Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Nei, det er gjestehavnen i Øye men fotografert på en litt spesiell måte :). En lun havn i nordavind men nordavinden ga vel også god fart sørover. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Jakob T skrev 59 minutter siden: Er det Ytre Bokn.? Nei Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 20.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2019 Akkurat der har eg lagt ofte, men her slår "astor-regelen" inn for meg. Litt fotballpub, butikk og ytterst i lang fjord :-) Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Bergen Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Ytterst ute ved en lang og kjent fjord med (i alle fall) 2 kjente turmål, så selv om bildet ikke viser så mye burde det være mulig å knekke denne for folk som ikke har vært det selv. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Voss? Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Astor-regel? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 Langevåg? Ren gjetning nesten Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2019 (redigert) Ikke Voss ( kommunen har faktisk sjølinje), og ikke Langevåg. Vi skal til Rogaland fylke. Jokerbutikk på kaien (men det virker det som om alle småsteder har!), 5 min å gå til ferge/rutebåtkai. Men også utsikt til bro som krysser fjorden. Redigert 21.Juli.2019 av Bergen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 22.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2019 ...."astor-regel"..... bor/har tilknytning til stedet. 2 fjorder på Vestlandet med samme navn Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.