Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?


Frøken Fryd

Recommended Posts

Bildet nedenfor er fra et sted i Hordaland, og mange har vært innom og sett på det flotte maleriet der.

Imidlertid, hvilket alternativ er riktig?

 

a) Alle naustene i bakgrunnen er malt på veggen?

b) Noen av naustene er malt på veggen. I så fall: Hvilke?

c) Ingen av naustene er malt på veggen.

 

dsc_0600.jpg

Link to post
Share on other sites

Noen som vet om det pleier å være plass på denne bryggen om sommeren? samt dybdeforhold i bukten.

 

Pleier å være plass til mindre båter. Men det virker veldig grunt der, jeg tror ikke jeg hadde våget meg inn med seilbåt der. For å være helt ærlig har jeg ikke våget meg inn med snekka en gang ennå (1,2m dyp).

 

Jeg har aldri sett annet enn små åpne båter på denne plassen, så det sier vel sitt..

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

På tide med noe vanskelig! Dette bildet tok jeg i dag, det viser noen knapper inne i ett skap.

Jeg ønsker å vite følgene:

-hvor er bildet tatt?

-hva er funksjonene til knappene?

-hva er grunnen til at jeg fikk muligheten til å ta dette bilde? Jeg vil ha navn på grunnen, gjerne med dybdeanvisning! :giggle:

20120311_154940__p1060778.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...