Jo9 Svart 7.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2012 Litt treg i avtrekket ser jeg Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Da kan du se om du er raskere med denne Jo9. Her har i alle fall mange av dere vært..... Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 I det huset med rød takstein, i bakgrunnen var det brann for ein stund siden, ellers er det et kystfyr og noen som passer trafikken på denne plassen Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
skhauge Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Er det Fedje? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Noen få hundre meter rett frem fra der fotografen står, ble det målt 17 meters bølgehøyde i januar 2005.. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 (redigert) I det huset med rød takstein, i bakgrunnen var det brann for ein stund siden........... Var det ikke hummeroppdrett/museum i huset? Klarer ikke å se det røde taket nå i kveldsmørket....... Redigert 8.Oktober.2012 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Når eg googler tipsene som er oppgitt får eg Kvitsøy som svar. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Noen få hundre meter rett frem fra der fotografen står, ble det målt 17 meters bølgehøyde Jeg gikk ut det løpet når vi seilte herifra. Tenkte at denne leden er en skikkelig godværlei, ville ikke vært mye happy med kraftig sjødrag i det sundet. Kvitsøy som svar. Kvitsøy er naturligvis helt riktig. Et fasinerende øysamfunn i havgapet. Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 ......... hummeroppdrett/museum i huset? Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Skipper Worse Svart 8.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2012 Jeg gikk ut det løpet når vi seilte herifra. Tenkte at denne leden er en skikkelig godværlei, ville ikke vært mye happy med kraftig sjødrag i det sundet. Jeg hentet nåværende båt fra Stavanger to dager 17-meters bølgen. Da lå Boknafjorden flat og fin. Kvitsøy er en OK plass en mulig at genene derfra ikke er helt gode. Jeg har en del av det -- min morfar sin slekt var derifra... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Naurstad Svart 9.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2012 Hvor er dette? Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Langs land Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Hvor var jeg (en gang i juli 12)? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 12.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Det siste bildet minner mye om Espevær når man kikker på fargene på huset... Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Rxxxholmen ;-) Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
mbm Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Mye bra bilder i denne tråden - enkelte av medlemmene her er også utrolig bra til å igjennkjenne de utroligste småplasser langs vestlandskysten, virkelig imponerende!! Etter å ha "bladd" igjennom denne "tråden" kom jeg til å tenke på et bilde jeg tok for noen år tilbake - noen som klarer denne - hva heter fjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Fognafjorden? Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Rxxxholmen ;-) Ehh, ja, skal jeg fylle inn de manglende bokstavene? Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Fognafjorden? Nope. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Kjenner plassen godt, har til og med nappet ned strømstrekket til den holmen en gang... Tenkte kanskje også andre kunne få prøve seg. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Jakob T Svart 12.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2012 Ringholmen i Nyleia Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Ringholmen er korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
Langs land Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Ett til i serien norske lykter... Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 13.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Den var vanskelig! Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Ja, den der må du komme med noen ledetråder på :-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
880 Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Sliter med den Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.