Jump to content

Hvor på Vestlandet er dette?


Frøken Fryd

Recommended Posts

Er jeg offer for ironi nå?

Må vel innrømme det ja, stedet du har fotografert passeres av så mange hele sommeren at en likegodt kunne fotografert Bryggen, men jeg kjenner igjen din beskrivelse av å ferdes på nye steder, ingenting slår det. Fortsett med gåter fra kjente og ukjente steder! :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Det var en interessant båt; oselver(?) med motor, på et bord på tvers bak.

 

Har du noen erfaring med at propellen på motoren kommer opp av vannet når du går i en del bølger? Er dette en gammel båt? Har du rigg og ror til den?

 

Selv bruker jeg motorbrønn i 2 oselvere, færing og seksæring, og har rigg til dem i tillegg slik at jeg kan seil litt (har kun ett og ganske lite seil på færingen, slik at jeg kan seile i hard vind).

 

hvorerdette.jpg

Link to post
Share on other sites

Det var en interessant båt; oselver(?) med motor, på et bord på tvers bak.

 

Har du noen erfaring med at propellen på motoren kommer opp av vannet når du går i en del bølger? Er dette en gammel båt? Har du rigg og ror til den?

 

Jeg har dessverre ingen erfaring med den båten. Vi var der med en helt annen båt :smiley:

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke peiling, Søtunga, men jeg tar en råsjanse på Kvitsøy. Grunnen til det er at det er så flatt der.

Jeg har vært på Kvitsøy flere ganger, men da med bil.

En annen ting er om du sitter på flyen og tar bildet. Det virker som om du sitter så høyt, og det la jeg merke

til på det forrige bildet du la ut også.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...