Jump to content

lokaler/steder i Asker/omegn hvor man kan pusse båt


Jori

Recommended Posts

Hei,

jeg har ett stort prosjekt på gang, og lurer på om det er noen som vet om noen egnede lokaler/områder hvor man kan stå i Asker og omegn for å pusse båt? Jeg kan godt stå ute, men trenger adgang til strøm, + det hadde vært ønskelig med mulighet for å løfte motorer inn og ut.Hele båten skal gjennom en facelift/oppgradering, men jeg skal ikke pusse eller lakkere skrog. (Kanskje få montert baugpropell, som eneste av det arbeidet)

Det finnes kanskje noen marinaer som kan tilby slike muligheter?

Jeg kommer til å være ukependler til dette områdene i ett par år fremover og vil derfor ha noe å holde på med på fritiden, og kanskje til og med være så heldig å få den på vann til neste sommer.

 

På forhånd takk

Link to post
Share on other sites

Nei, jeg kjenner ikke noen i disse områdene. Derfor jeg lurte på om noen på Båtplassen hadde noen kontakter å formidle.

Nå skal jeg hente båten i neste uke, så har jeg ikke fått til noe i Asker området til da, kommer jeg til å ta den hjem til innlandsnorge.

Forøvrig er båten en 37 foter, så det er ikke bare å rulle rundt med den liksom :-)

Link to post
Share on other sites

Grunnen til at jeg spurte er at bønder her i distriktet leier ut deler av låvene sine til diverse reparasjoner og lagringer. Forslag: Ta kontakt med bøndene samt sett opp en lapp på oppslagstavlen i de lokale matbutikkene og på marinaene.

Lykke til med letingen!

Redigert av småbåtentusiasten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvis du skal ha den inne, så vil det koste skjorta i forhold til å ha den inne på en låve i innlandet. Prisene på slikt her er ganske stive, og jeg tror nok også bøndene ser sitt snitt til å flå en stakkars båteier.

Et alternativ er jo f.eks. Solvik Båtforening utenfor Sandvika. Der er det strøm tilgjengelig på opplagsplassen.....

www.solvikbaatforening.no

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...