Jump to content

lokaler/steder i Asker/omegn hvor man kan pusse båt

Jori

Recommended Posts

Hei,

jeg har ett stort prosjekt på gang, og lurer på om det er noen som vet om noen egnede lokaler/områder hvor man kan stå i Asker og omegn for å pusse båt? Jeg kan godt stå ute, men trenger adgang til strøm, + det hadde vært ønskelig med mulighet for å løfte motorer inn og ut.Hele båten skal gjennom en facelift/oppgradering, men jeg skal ikke pusse eller lakkere skrog. (Kanskje få montert baugpropell, som eneste av det arbeidet)

Det finnes kanskje noen marinaer som kan tilby slike muligheter?

Jeg kommer til å være ukependler til dette områdene i ett par år fremover og vil derfor ha noe å holde på med på fritiden, og kanskje til og med være så heldig å få den på vann til neste sommer.

På forhånd takk

Grunnen til at jeg spurte er at bønder her i distriktet leier ut deler av låvene sine til diverse reparasjoner og lagringer. Forslag: Ta kontakt med bøndene samt sett opp en lapp på oppslagstavlen i de lokale matbutikkene og på marinaene.

Lykke til med letingen!

Redigert av småbåtentusiasten (see edit history)

Hvis du skal ha den inne, så vil det koste skjorta i forhold til å ha den inne på en låve i innlandet. Prisene på slikt her er ganske stive, og jeg tror nok også bøndene ser sitt snitt til å flå en stakkars båteier.

Et alternativ er jo f.eks. Solvik Båtforening utenfor Sandvika. Der er det strøm tilgjengelig på opplagsplassen.....

www.solvikbaatforening.no

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...