Andre' Startet 8.September.2011 Link til dette innlegget Startet 8.September.2011 Høystærede båtfolk, Dagen for henting av båt nærmer seg og det gjenstår et par ting å kjøpe, bl.a. redningsvest. Hvilken type redningsvest vil du anbefale til voksen og til tenåringsjenta mi på 13 år? Hun er slank og høy for alderen. Kan/bør hun bruke selvoppblåsbare? Selv er hun mest opptatt av at fargen skal være rosa ....... hjelpe meg .... :-) Andre' Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 8.September.2011 Link til dette innlegget Svart 8.September.2011 Kjøp noe du faktisk bruker, ikke noe som blir liggende i en luke. Hun kan bruke selvoppblåsbar om hun er over 40 kg. Skal du ha selvoppblåsbar så anbefaler jeg noe med for i nakken, hvis ikke kan de gnage fælt og det er ikke særlig behagelig. Rosa selvoppblåsbare har jeg ikke sett hittil Men det finnes sikkert det også. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
RSL Svart 9.September.2011 Link til dette innlegget Svart 9.September.2011 l tenåringsjenta mi på 13 år? Det går fort i den alderen. Neste år er rosa HELT uaktuelt. Kjøp en som er behagelig å ha på i lengden. Slike som blåser seg opp (ikke ulikt fjortiser), er selvfølgelig et alternativ. Selv får jeg vondt i nakken etter å hatt den på i 3-4 timer selv om den har fór og om jeg har massevis av andre plagg på overkroppen da de veier litt. Gi jentungen rosa caps i stedet. Den blåser til havs omtrent i det hun er ferdig med rosa for mange år fremover. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.