Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

-Har det noe å si for drivakslingen om den står i fri eller ikke der oppe ved motoren? Skulle vel ikke tro det, men så kom jeg på at det kanskje er en mekanisme som holder drivakslingen fast kun når den står i gir (ikke helt ulogisk kanskje).

(Jeg stilte kontrollspaken i revers for at sammenføyningen for overføringsstangen til giret skulle være lettere å skru løs. Denne skjøten "forsvinner" jo oppover når kontrollspaken står i fri eller forover, men jeg kan jo godt stille kontrollspaken i fri nå som dette er frakoblet.)

Mizar

Mizar

-Har det noe å si for drivakslingen om den står i fri eller ikke der oppe ved motoren? Skulle vel ikke tro det, men så kom jeg på at det kanskje er en mekanisme som holder drivakslingen fast kun når den står i gir (ikke helt ulogisk kanskje).

Jeg stilte kontrollspaken i revers for at sammenføyningen for overføringsstangen til giret skulle være lettere å skru løs. Denne skjøten "forsvinner" oppover når kontrollspaken står i fri eller forover, men jeg kan jo godt stille kontrollspaken i fri nå som dette er frakoblet.

Mizar

Mizar

Jeg stilte kontrollspaken i revers for at sammenføyningen for overføringsstangen til giret skulle våre lettere å skru løs. Denne skjøten "forsvinner" oppover når kontrollspaken står i fri eller forover, men jeg kan jo godt stille kontrollspaken i fri nå som dette er frakoblet.

• Create New...