Jump to content

service på mercruiser 1.7 dti - pris?


BMW X1

Recommended Posts

Jeg betalte bortimot 4-5000 kroner for service på motor og konservering første året jeg hadde båten. Andre året gjorde jeg det selv (skift av motorolje, oljefilter, dieselfilter, drevolje, anoder på motor og drev, smøring og frostbeskyttelse). Litt innsats med å lese seg opp på hva som skal gjøres og litt pågangsmot så går det helt fint - og så er du sikker på at alt blir gjort, og bedre kjent med installasjonen. I år skal jeg muligens (avhengig av tilstand) ta belger, gimballager og vannpumpe/impeller. Mye fin info på baatplassen, mercstuff.com og YouTube!

Link to post
Share on other sites

Pris? Spørs litt hva som må gjøres.... Motor rommer 4.5L olje,drevet ca 1.5L,olje filter er billig men fuelfilteret koster noen kr..... Mulig det er tid for Reg-reim skift,skift av sink på motor(dem er dyre) Belgskift koster jo noen kroner også.

 

Men med hjelp fra BP skal du nok kunne gjøre alt selv,her er det mye bilder,beskrivelser og linker!

Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...