Zandra Startet 12.September.2011 Del på Facebook Startet 12.September.2011 Hei Vurderer ny brukt båt med to sånne motorer Men finner ikke noe særlig info om disse motorene i denne versjonen hvor det er tatt ut 600hk. Noen som har noen tips om hva jeg bør sjekke og hva jeg skal spørre etter? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 Her er litt dokumentasjon Vet ikke hvilket båtmerke dette er, men de store som f.eks. princess og fairline har nok den informasjonen som du måtte etterspørre. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Kobben Svart 12.September.2011 Del på Facebook Svart 12.September.2011 Tror det er disse som sitter i Sjøheimevernet sine FBF (Fler Bruks Fartøy) Er 2 stk VP 600 hk ombord med vannjet. Har hatt noen problemer med turboer og slike ting, men det kan stamme fra hard bruk også.. Havari på en eller flere mener jeg det har vært også.. Men hadde nok skjedd med 10 hk sabb også.. Mange brukere og lite "eierforhold" til fartøyene.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.