Jump to content

Firma som kan dekke 30ft med krympeplast? (Ligger på sjøen i Oslo)


Nautofilen

Recommended Posts

Hei. Noen som vet om personer eller firma som kan dekke til båten med krympeplast når båten ligger i sjøen? Har en klassisk trebåt på 30 fot som skal liggge i boblehavn i Oslo i vinter og tenker å forsøke dette. Har sett at man kan gjøre det selv, men da må man jo investere i varmepistol til 7 500 +++

Link to post
Share on other sites

Jeg aner ikke hvem som kan utføre jobben, men VIL du egentlig dette?

Så høy luftfuktighet som det har vært denne sesongen, ser jeg ingen grunn til å stenge denne fuktigheten inne i båten hele vinteren. Det vil også bli problematisk å komme seg ombord i løpet av vinteren for å sjekke skroggjennomføringer o.l.

Jeg har alltid hørt at god ventilering av burka'en er viktig og spesielt når temperaturen ute svinger for å unngå kondens og jordslag inne.

 

Ved innendørslagring i tørre omgivelser, kan jeg se at hermetisering kan ha noe for seg, men ikke ut vel.... eller er jeg helt på jordet?

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...