LF-V8 Startet 18.September.2011 Del på Facebook Startet 18.September.2011 Hei, Har erstattet en OMC 3.0 1988 (130 hk) med ny GM 350 5.7 l (260 hk) og ønsker noen råd vedrørende endring av utveksling. Har nå høyt turtall og lav hastighet, dvs, minst 5000 omdr. og 20 knop...........ca.... Noen opplysninger : Bayliner Capri 1952 Opprinnelig OMC 3.0 l 130 hk (GM 181), denne er nå erstattet med ny GM 350 5.7 l, 260 hk. Edelbrock innsug med Edelbrock 4 porter marineforgasser, og OMC marinisering. OMC cobra drev, 1988. Overhalt i 2008. Orginalt utvekslingsoppsett, 13/26 på undervannshuset, 21/18 på øvre hus. Hastighet ca 35 knop og > 4500 omdr. med 130 hk, propell, Express Stainless steel 13 1/4 x 15. Jeg forstår at jeg ikke er alene med å forsøke denne kombinasjonen, men kan noen gi meg ett par råd om hvordan jeg kan gjøre endringen på for å oppnå minst samme hastighet ? Bør drevet skiftes eller er det mulig å drev dette om ? Kan jeg løse dette med annen propell (er nesten på max diameter med 13 1/4) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.