Jump to content

Akkutt dobesøk resulterte i motorhavari


Geir Hel

Recommended Posts

På vei hjem i dag å skuta som har ein motor med rådebank så har eg lav hastighet, var i tlf med min søster, mens eg snakka med henne så synest eg bankelyden var litt roligere, men tenkte ikke over det siden mye spiller inn når lyder forandrer seg. Men så ble eg jævla drita trengde, så eg tok spaken i revers å der kvelte eg motoren ( dumme meg som glemte veldige sige på båten) gjorde mitt deilige fornøde å sko starte opp igjen. Nei den kverna litt å ville ikke mere, prøvde flere ganger, men nei da. Så va det å fyre opp påhengeren på jolla å slepe avgårde. prøvde noen ganger på vei hjem å starte, virket litt mere villig men ikke nok.

Kom meg hjem å fortøyde båten med litt hjelp av ein nabo, eg sa den ikke ville starte å akkurat i det han kom om bord å eg trykkte på starteren så bromm der starta motoren. Så rådelageret har ikke lenge igjen før den kniper fast motoren :-(

Endelig båt igjen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...