Gnisten Startet 19.September.2011 Link til dette innlegget Startet 19.September.2011 Hvilke priser må man regne med ved leie av "vinterplass"? Ønsker å ha båt tilgjengelig hele året, men kaiplassen min er for utsatt for vær og ønsker derfor å sjekke priser på ledig plass i marina. Kaiplassen min er på vestsiden av Sotra nær "Bleikskjeri Fyr". Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Gnisten Svart 22.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2011 *Bumper* denne siden jeg ikke fikk noen svar. Da må da være noen som har priseksempler på leie av plass kun i vintermånedene når plassen ellers står tom? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
bliss X Svart 22.September.2011 Link til dette innlegget Svart 22.September.2011 Her er den prislista jeg forholder meg til for boblehavn: * Båter opp til ca. 34-35 fot 4.000,- * Båter fra ca. 34-35 fot til ca. 36-38 fot 4.500,- * Båter fra ca. 36-38 fot til ca. 40-41 fot 5.200,- * Båter fra ca. 40-41 fot til ca. 45-46 fot 7.300,- Periode: 16. oktober til 15. april. Strøm kommer i tillegg. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.September.2011 Link til dette innlegget Svart 22.September.2011 høres ok ut de prisene der ja Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 22.September.2011 Link til dette innlegget Svart 22.September.2011 Jeg betalte 2.200,- + strøm for min 34-foter (3,5m bred båt) forrige vinter. Regningen på strøm har jeg enda ikke mottatt, så den gruer jeg meg litt til. Mekket motor og bodde mange av helgene i båten forrige vinter, så jeg hadde på litt overkant med varme hele vinteren... Jaja.. man er bare ung en gang... (synd det er en stund siden) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Christel III Svart 22.September.2011 Link til dette innlegget Svart 22.September.2011 Jeg har båten min liggende i Florvåg. Ligger ute hele året, men det begynner å bli endel ledige plasser rundtomkring her nå. Ta en telefon til Knausen Eiendom og sjekk med dem om det lar seg gjøre å leie en plass der. Eller Florvåg Båtforening. Betalte 1000,- for plass i Kirkebukten en vinter for fem-seks år siden. Regner med at det koster litt mer nå:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
jensemann2 Svart 23.September.2011 Link til dette innlegget Svart 23.September.2011 Tror nok man bør regne med 500 kr/mnd idag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.