Jump to content

Kjøpe?.Trader 47. Motoryacht


princess32

Recommended Posts

Hei, skal se på en båt i morgen som en kamerat er interesert i å kjøpe. Trader 47 fot i sætre.

Den ligger ute på finn.no

Er litt usikker på hvordan en legger ut linker så derfor sier jeg bare, søk på trader 47 i finn.no

 

Noen som har erfaring med denne båten?. Sjøegenskaper, brukervenlighet, kvalitet??.

 

Virker som en grei båt, men ønsker tilbakemelding fra dere om dette er en bra båt.

 

Kameraten skal bo i båten og vil reise nedover i europa med båten. Noen som kan si noe om sjøegenskapene til denne båten??.

 

Vi skal ut å prøvekjøre båten i morgen, ser for meg flat oslofjord uten videre utfordringer. Skulle helst sett at det var sterk vind og store bølger. Motorene er Volvopenta TAMD71A

Kom med pluss og minuser av båten.

Link to post
Share on other sites

Det er to gode motorer. 71- serien går for å være slitesterk.

Jeg har vært ombord i denne båten og kan si at dette er bobåt fremfor noe. Massevis med inne og uteplass. Sjøegenskapene vet jeg lite om. Stort vindfang gjør at man har behov for trøster forrut. Mener denne har to motorer og da er det en fornøyelse å manøvrere.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Det er to gode motorer. 71- serien går for å være slitesterk.

Jeg har vært ombord i denne båten og kan si at dette er bobåt fremfor noe. Massevis med inne og uteplass. Sjøegenskapene vet jeg lite om. Stort vindfang gjør at man har behov for trøster forrut. Mener denne har to motorer og da er det en fornøyelse å manøvrere.

 

Denne har thruster forut og akter. ifølge annonesen. Skal prøve den i morgen, det eneste som irriterer meg er at oslofjorden viser seg fra sin beste side.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...