jensemann2 Startet 23.September.2011 Link til dette innlegget Startet 23.September.2011 Tenkte å kjøpe meg en slik : http://www.maritim.no/elektrisk/varmere/defroster/isotherm-defroster-10kw-12v Jeg har en Pyro P21 ovn i kabinen¨på seilbåten men den flytter jo ikke varme frem i lugaren. Derfor tenkte jeg at en billig og grei løsning for å få varme i båten når motoren går er en slik defroster. Den koster jo en brøkdel av en Eberspacher og avgir masse varme slik at jeg får tørket ordentlig ut av kriker og kroker når motoren går. Så fyrer jeg igang Pyroen når vi ligger stille/motor er stoppet. Noen synspunkter på en slik installasjon? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 25.September.2011 Link til dette innlegget Svart 25.September.2011 Hei Eg har montert defrostarar på begge motorane i båten vår, og synest dei var verdt pengane og arbeidet. Du skriv ikkja kva motor du har. Dersom defrostaren er for stor i høve til motoren så vil motoren får for god kjøling, eller om alt virkar som det skal, så vil defrostaren ikkje få vatn før motoren har rett temperatur. Som ein tommelfingerregel så vil ca. 1/3 av energien i dieselen gå til framdrift, 1# til varm eksos og 1/3 til kjøling. Når du har storleiken på motoren, og då det du faktisk tek ut, ikkje maks effekt. Då er det berre å rekna om til kw. 1 kW 1,36 HK. Om du har varmtvasstank så monter defrostaren etter tanken. Dette for å få varmt vatn. Båten vår har skiljerele som styret lading av batteria. Ved å kopla ledningen til vifta direkte til dynamoen så stoppar vifta til defrostane når eg stoppar motoren. Det er litt greit på ein seglbåt. Lykke til. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.