Jump to content

Baugpropell kostnad 25 fot ?


martin/monaco

Recommended Posts

  • 3 måneder senere...

hei, jeg må si at jeg ikke helt forstår dette med Argos.

Da jeg har vert hos de to ganger siste året og dette har blitt gjort hurtig og billig med ett smil, her har jeg fått utført montering av baugpropell og motoroverhaling.

er veldig fornøyd med alt som er gjort og her står de gjerne overtid for å få båten ferdig til ønsket tid.

 

med vennlig hilsen "Fri Day"

Link to post
Share on other sites

Min erfaring med Argos var utelukkende positiv når jeg leverte stigen til min daværende Nidelv24 for rep. Dette var en tirsdag som jo er tidlig i uken, fikk beskjed om at dem faktisk var klar allerede fredag men jeg ventet til mandag for sikkerhetsskyld. Hyggelig som herren var ønsket han meg en fin dag.

Etter tre uker hang stigen på samme plass uten å ha blitt flyttet i det hele tatt. Tok den da med meg til et mek.verksted på Kokstad og fikk beskjed om å vente, ikke i tre uker men en halv time. :thumbsup: Klart det er mange gode erfaringer også, skulle bare mangle men jeg har ikke sånne.

Link to post
Share on other sites

Ja vil vel alltid vere forskjellige meninger, men kan også ha vert mye å gjøre da du var der? uansett så vil jo man alltid høre kun de dorlige episodene ;-) slik blir det bare, de gode episodene vil sjenldent bli ett snakketema på ett slikt forum.

Og er klart at ett verksted med 9 ansatte og som da også skal bygge over 100båter i året så vil vel det fort bli noen som kan bli glemt/satt til siden eller noe slikt desverre ;-)

Link to post
Share on other sites

I mitt tilfelle var det en kurant sak og jeg kom på riktig tidspunkt, i en periode med lite å gjøre. Men for all del, ting kan ha forandret seg til det bedre. Jeg har fortalt og skrytt av de tidligere om en episode med sprukken tank som ble tatt ut på et blunk, og reparert og satt inn igjen :thumbsup: .

Har heller ikke helt avskrevet de som verksted for meg siden de tross alt sikkert har utviklet seg og tar vare på alle kunder, også de som ikke har gammel båt som feks. meg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...