Jump to content

Stålpropell til Yamarin 64DC Yamaha 150hk, erfaringer?

hcn

Recommended Posts

Jeg hadde tatt en telefon ti winrace proppels jeg gjorde det selv i sommer.

Da får du snakke med folk som har skikkelig greie på porpeller. Du får veildning til hvordan propell du trenger og du kan bestille en propell av dem over tlf.

Jeg kjøpte en "cuppet" turbo hotshot stålporpell til min 70 hk for 3500 der i sommer. Er utrolig god, sitter med et fantastisk grep i vannet i harde svinger og lar meg trimme/tilte motoren høyt i uten å miste grep.

Nei.. jeg jobber ikke der, har bare veldig god erfaring med dem. Tok 3 dager fra jeg snakket med dem til propellen var kommet til postkontoret mit. Har hørt mye bra om ballistic også, men ingen egen erfaring..

Chris.

Yamaha har jo en "spesial" propell som jeg tror vil passer godt til din båt.

Det er Yamaha sin reliance serie. Jeg har en 63BR cross med F150 propellen til denne er 13 3/4x21 den finnes og som 19"

Jeg betalte rett under 4000 for denne i fra Boats.net i USA alt innkludert moms, frakt, gebyrer for tollbehandling osv.

Med denne propellen får jeg 1-2 knop extra, i forhold til yamaha sin sorte stålpropell.

Den er jo og mye penere å se på hvis det betyr noe.

Du kan jo og se i yamaha sin kjørefakta hva de anbefaler for din båt.

• 6 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...