hawthorne Startet 25.September.2011 Del på Facebook Startet 25.September.2011 Tok opp Steady'en i dag, og kan bare konstatere at den var full av rur. Ikke mye kraft i påhengeren som sitter på båten, såhver rur betyr mindre fart :-) Båten har ligget i Hallangspollen, det gror noe sinnsykt der! Hva kan jeg gjøre neste år? Finnes bunnsmøring for plastjoller av typen Steady og Pioner? -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 25.September.2011 Del på Facebook Svart 25.September.2011 West System på Bryn har bunnstoff til slike båter, de forhandler også Pioner og andre lignende båter, der får du nok hjelp. Ser Pioner anbefaler dette Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
hawthorne Svart 25.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2011 (redigert) Takk for tipset! -Jørn Redigert 25.September.2011 av hawthorne (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 25.September.2011 Del på Facebook Svart 25.September.2011 Det er nok ikke bare i Hallangspollen det gror. Gikk en tur på bryggene på Sjøsenteret i Drøbak i dag. Jeg så at alle drev var grodd noe helt for jæ****. Jeg tror ikke jeg hadde turt å starte opp uten å rense drevet. Prøvde båten forleden....toppfart 15 knop (skulle vært 29) Men underet er at fartsmåleren sviktet ikke før i slutten av August, mot normalt i Juli. Det er av typen liten propell under båten. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Fiks Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 (redigert) Hempel hadde et sett som heter Pioner kit som inneholdt sandpapir, maskeringstape, degreaser, sealer og bunnstoff for polyetylenbåter. Jeg har brukt dette på en River jolle og det ser ut som om dette systemet holder bra. Det er mulig at produktene må kjøpes enkeltvis nå, se brosjyre Den lille sjøsterke Redigert 26.September.2011 av Fiks (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.