-morten- Startet 26.September.2011 Link til dette innlegget Startet 26.September.2011 Hei så en meget pen båt da jeg var i Bergen i helga det stod Yupii på hekken! kikka på finn å så at en samma båt var tilsalgs/solgt Men 12,5 mill er jo lit over mit båtbudsjett da kansje. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Frøken Fryd Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Den har gått her i Bergensområdet i en lengre periode, kan det vere utleie? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 26.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Den lå på brygga i vågen forran Statsråden hele helga! Hadde jeg hatt en sånn skute tror jeg nok ikke den hadde fått ligge i ro så mange helger nei hehe Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Trophy Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Den holdt til i Ålesund tidligere...74 fot, blått skrog Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.