Frøken Fryd Startet 26.September.2011 Link til dette innlegget Startet 26.September.2011 Det er ikke første gangen BP møtes rundt julemiddagen i Bergen. Med gode referanser fra 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 og 2010 ser vi frem til den 7. julemiddagen. I fjor snakket vi om at vi skulle forsøke ett noe mer martimt miljø enn hva Lille har kunnet tilby. Valget falt på Hurtigrutens MS Midnatsol. Juleprogrammene har allerede begynt å fylles så jeg har reservert bord til 20 personer, tidspunktet er noe tidlig klokken 18:00. For dere som jobber i byen blir det jo mindre ventetid, etter middagen forhaler vi inn i baren som holder åpent til klokken 24:00, vi har da god tid på å sette ut nattens missvisende kurser. Jeg trenger bindende tilbakemeldinger så snart som mulig, det burde holde med frist til helgen, altså 1. Oktober. De første 20 har garantert plass. Da er det bare å rydde plass i kalenderen og gi tilbakemelding her så snakkes vi på dekk 5! Prisen per hode er kroner 400,- Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 Flott initiativ Frøken . Tør desverre ikke melde meg på ennå da jeg i utgangspunktet jobber denne kvelden (som i fjor). Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 dette blir bra , jeg blir med . Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 God plan! Med forbehold om godkjenning melder jeg på 2 stk. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 26.September.2011 Link til dette innlegget Svart 26.September.2011 God plan! Jeg er med:-) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Lillefix Svart 27.September.2011 Link til dette innlegget Svart 27.September.2011 Lillefix og obelix blir også med Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
TrondT Svart 27.September.2011 Link til dette innlegget Svart 27.September.2011 Jeg er med (med et aldri så lite forbehold...) TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Oscean Svart 27.September.2011 Link til dette innlegget Svart 27.September.2011 Hei. Jeg er med (2 stk) Ronny Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 27.September.2011 Link til dette innlegget Svart 27.September.2011 En glimrende kurs er satt Melder meg herved på i det gode selskap og ser frem til en hyggelig kveld med god mat og og mye kjekt båtprat :yesnod: Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Kmiland Svart 27.September.2011 Link til dette innlegget Svart 27.September.2011 Jeg har fått klar melding om å melde meg på, så jeg tør ikke annet en å gjøre det..... Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 28.September.2011 Link til dette innlegget Svart 28.September.2011 Jeg er med:-) Gooo juuul Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
nimba Svart 28.September.2011 Link til dette innlegget Svart 28.September.2011 ...jeg melder herved på 2 skippere . Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
880 Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Hiver meg på gjestelisten, selv om datoen er litt tett opp til andre hendelser ønsker jeg å delta. Ser frem til nytt miljø og å treffe tidligere og nye deltagere.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Skipper Worse Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Jeg må dessverre meddele at jeg er helt aldeles fullbooket i alle ender. For en utøver av et fritt yrke er det et luksusproblem men i denne anledning mer problem enn luksus ... Dere andre får ha en hyggelig aften så skal jeg heller forsøke å ta del i det (forhåpentlig) kommende arrangement til sommeren. (Skulle ting endre seg forbeholder jeg meg å dukke opp, helt plutselig). Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Laholm Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Melder oss på, to personer (en viss gambling ettersom den bedre halvdel er på jobbreise) Er vi innenfor de 20 som er garantert plass, eller må vi kaste noen ut? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 1.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Er vi innenfor de 20 som er garantert plass, eller må vi kaste noen ut? Påmeldingsfristen er til og med i dag lørdag 1. oktober så det skal gå fint. Jeg sender en IM til alle søndag/mandag med mer informasjon. Om flere vil delta er dette tidspunktet å melde seg på! Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Takk for at du tok ansvar i år, Frøken! Og ja, jeg er med. Mvh, Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Dreamer Svart 1.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 OK - jeg melder meg på. To stk. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 1.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2011 Ida Marie III har også meldt på 2 stykker. Vi tar en opptelling i morgen, nå er det i Vågen det skjer Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2011 Vi tar en opptelling: 1x hpb70 2x sumo 1x Christel III 2x Lillefix 1x TrondT 2x Oscean 1x Bonita I 1x Kmiland 1x primusmotor 2x nimba 1x 880 2x Laholm 1x Kjell E 2x Dreamer 2x Ida Marie III 2x Frøken Fryd 24 påmeldt er ikke verst, jeg skal justere antallet på bestillingen og håper det går i boks. Jeg sender noe info på IM også. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 Har sendt en IM til alle Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 4.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 400,- er sendt Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hans-Petter Svart 4.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2011 betalt Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Betalt:-) Er kjempeklar:-) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
rolk Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Blir det avbestillinger eller ledige plasser kan dere gi en lyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.