Jump to content

BPs Julemiddag i Bergen 2011, fredag 25. November på MS Midnatsol

Frøken Fryd

Recommended Posts

bp_julebord_2011.jpg

Det er ikke første gangen BP møtes rundt julemiddagen i Bergen. Med gode referanser fra 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 og 2010 ser vi frem til den 7. julemiddagen.

I fjor snakket vi om at vi skulle forsøke ett noe mer martimt miljø enn hva Lille har kunnet tilby. Valget falt på Hurtigrutens MS Midnatsol.

Juleprogrammene har allerede begynt å fylles så jeg har reservert bord til 20 personer, tidspunktet er noe tidlig klokken 18:00. For dere som jobber i byen blir det jo mindre ventetid, etter middagen forhaler vi inn i baren som holder åpent til klokken 24:00, vi har da god tid på å sette ut nattens missvisende kurser.

Jeg trenger bindende tilbakemeldinger så snart som mulig, det burde holde med frist til helgen, altså 1. Oktober. De første 20 har garantert plass.

Da er det bare å rydde plass i kalenderen og gi tilbakemelding her så snakkes vi på dekk 5! Prisen per hode er kroner 400,-

Jeg må dessverre meddele at jeg er helt aldeles fullbooket i alle ender. For en utøver av et fritt yrke er det et luksusproblem men i denne anledning mer problem enn luksus ... Dere andre får ha en hyggelig aften så skal jeg heller forsøke å ta del i det (forhåpentlig) kommende arrangement til sommeren.

(Skulle ting endre seg forbeholder jeg meg å dukke opp, helt plutselig).

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Vi tar en opptelling:

1x hpb70

2x sumo

1x Christel III

2x Lillefix

1x TrondT

2x Oscean

1x Bonita I

1x Kmiland

1x primusmotor

2x nimba

1x 880

2x Laholm

1x Kjell E

2x Dreamer

2x Ida Marie III

2x Frøken Fryd

24 påmeldt er ikke verst, jeg skal justere antallet på bestillingen og håper det går i boks. Jeg sender noe info på IM også.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...