Bergen Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Det spørs om vi skal godkjenne seieren ettersom vinnerlaget til tross for de er eiere av nesten 100 fot Amerikansk båt likevel ikke er medlemmer her på baatplassen. Det var rett og slett den gode BP stemningen som gjorde at de valgte å menge seg med oss..... Jeg skal overbringe resultatet og oppfordre dem om å komme tilbake som fullverdige medlemmer til neste år! Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 30.November.2011 Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Det var bare en gruppe som hadde dette svaret rett, juryen som består av meg har ikke tatt stillingen til fusk og fanteri (ble levert senere på kvelden). Så til vinnerene: På delt andre plass med 10 av 12 poeng var: -Knut og Anita Kom juryen på delt andre-plass??? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2011 Kom juryen på delt andre-plass??? Neida, juryen deltok ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 26.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2012 Er det interresse for julebord i år? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Jepp :-) Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Kommer ikke på land før 5 desember, så etter dette....JEPPZ:-) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
Christel III Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Klart det! Tar du oppdraget i år også, Frøken? Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
junior 1 Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Ja det så ut som om dere hadde det gøyt ifjor så vis det passer så er jeg med Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Ja, håper eg får det til å passe Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
liberty Svart 27.September.2012 Link til dette innlegget Svart 27.September.2012 Hvis datoen passer så komer jeg Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 1.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2012 Vi er i prinsippet veldig med, men må ta reservasjon for at desember er den nest travleste sesongen i året. Den verste er juni/ juli, ikke noe av dette bidrar til pappas popularitetsscore! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2012 Her er årets julemiddagtråd! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.