Frøken Fryd Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Rolk, hvis du vil være med så kan jeg muligens ordne det, send meg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Betalt Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Bonita I Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 "Avlat" betalt (i går) - ser frem til et hyggelig lag igjen Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Frøken Fryd Svart 5.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Rolk har meldt sin interresse og det prøver vi å få til. Da er vi altså 26 tilsammen. Hurtigruten har fortsatt noe ledig plass ombord men på ett tidspunkt må jeg gi endelig antall og det tidspunktet nærmer seg. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Betalt Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Gjestene er flinke å overføre penger, 19 har betalt så langt så vi venter på de siste. I dag la også Hurtigruten ut annonse så nå blir det raskt vanskelig å justere på antallet gjester. Det er også 4-5 som har varslet ankomst med egen skute Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 6.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Hei Frøken. Før meg opp. Kjell E pleier å betale for meg, så det gjør han sikkert denne gangen også... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2011 Det er notert, Gnisten er med. Tallet er 27 Sitér dette innlegget Link to post
fradal Svart 9.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2011 Om mulig ønsker jeg også å være med. Vi stiller da eventuelt 2 stk. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2011 Jeg sender deg en IM fradal! Sjekk innboksen din her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 15.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Om fortsatt muligheter til plass stiller også Bergen. Klarer riktignok ikke å embarkere før kl1915 men bedre sent enn aldri! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2011 Sender deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 (redigert) Hjelp - dobbelbooking! Jeg er invitert på julebord til en viktig forbindelse - selvfølglig samme dag som vårt julebord her på BP. Er det noen som vil overta mine billetter til Midnatsol 25.11.? Redigert 21.Oktober.2011 av Dreamer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 Hei jeg vil gjerne kjøpe overta dine billetter Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 Fint! Jeg sender IM til Frøken Fryd. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 Noen mulighet for 2 ekstra ? en fra sørlandet og en fra Bergen ? Kjapp innbetaling kan gjøres.. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2011 Sender deg en IM! Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 22.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2011 Er det slik å forstå at det er muligheter for svartebørshandel her nå? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2011 Det er ett lite nåløye igjen før man må sjekke torget på finn.no for billetter Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 23.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2011 Jeg kommer med Liberty! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Dreamer Svart 24.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2011 Jeg er i Kroatia akkurat nå. Liberty, gir du et ord når du har betalt, så melder jeg videre til Frøken Fryd? Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 24.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2011 Dreamer har sent deg IM Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2011 Noen mulighet for 2 ekstra ? Er dette fortsatt aktuellt Janoho? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 4.November.2011 Link til dette innlegget Svart 4.November.2011 har vi en oppdatert liste over hvem som kommer,og hvor mange ? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 4.November.2011 Link til dette innlegget Svart 4.November.2011 Beklager sent svar, nr 2 trakk seg så det går dessverre ikke. bare selg evt. plasser. mvh Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.