sumo Startet 26.September.2011 Del på Facebook Startet 26.September.2011 (redigert) Må forflytte en 33' motorseiler fra Kristiansand til Bergen i løpet av denne uken! Vedkommende som skulle være med som seilkyndig måtte reise utenlands, og jeg er ikke akkurat verdens mest erfarne seiler for å si det mildt. Noen som har lyst og anledning til å være med på dette eventyret? I første omgang er det viktigst å komme helskinnet til Stavanger Godtgjørelse. Redigert 26.September.2011 av sumo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 (redigert) Jepp, er interessert om du betaler biletten min fra mosjøen, ned og opp igjen etter endt seilas. jeg er ingen mester i å seile men har seilt færdern 2 ganger, hollendern 1 gang pluss mye seiling generellt i et par år med en 32 ft albin ballad. (jeg var mannskap) Redigert 26.September.2011 av Alternes (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
glalaks Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Jeg sku gjerne gjort det.. men har aldri seilt før.. så hjelper vel lite.. bor i Kristiansand.. tror jeg sliter med tida også denne uka.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
FredT Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Kan du ikke fortelle litt om båten - type - alder - motor - utstyr etc. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
sumo Svart 26.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2011 Båten er 33 fot, har en 28 hk Yanmarmotor som er ganske ny, rigg og seil er ikke mine sterke sider, men alt skal være i veldig god stand med ganske nye seil. Greit utrustet båt (autopilot/plotter/windex), godt holdt og i god stand. Byggeår midt på -80 tallet, lystall 1,09 Sitér dette innlegget Link to post
sumo Svart 28.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.September.2011 Ikke lenger aktuellt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.