Dromedilla Startet 27.September.2011 Del på Facebook Startet 27.September.2011 Har en Yamaha 25hk 1985mod.har ikke vært brukt på noen år. Prøvde den idag og den er litt tungstartet, men starter. Den går veldig dårlig (går ikke) på lavt turtall. Den går bra på høyt turtall, men så fort jeg slakker av, begynner den å "hoste litt" og stopper, selvom jeg gir gass igjen. Så må jeg dra noen ganger og den starter igjen, men må opp på turtallet.. Har sjekket plugger og bensintilførsel, det virker ok. Noen som har noe erfaring med dette? Alle tips mottas med stor TAKK =) Sitér dette innlegget Link to post
asso Svart 27.September.2011 Del på Facebook Svart 27.September.2011 Hei. Har en samme motor som du,bare litt nyere.Kjøpte min i sommer.Hadde samme symtomer som du beskriver,å etter å ha byttet membran i bensinpumpe er motoren som ny.Har brukt den mye i sommer å er kjempefornøyd.Lykke til ... Sitér dette innlegget Link to post
Dromedilla Svart 27.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2011 Tusen takk for tipset!! Skal sjekke det imorgen. Demontere bensinpumpa, og rense forgasser.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.