SIR DAY Startet 28.September.2011 Link til dette innlegget Startet 28.September.2011 (redigert) Planlegger litt hva som skal gjøres på en nyinnkjøpt båt før sjøsetting til våren. Båten har en gammel MD-1, ensylindret diesel, som er riktig tøff-tøff-motor, Vil det i hhele tatt være noe vits i å tenke på å lydisolere motor-rommet? Jeg tenkte på å kjøpe slike matter å lime på skottene. Slik ser det ut der nede: Redigert 28.September.2011 av bombom (see edit history) Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
index Svart 28.September.2011 Link til dette innlegget Svart 28.September.2011 Jeg ville gjort det. Den bråker nok som det er, om du ikke skal gjøre det verre ved å ikke isolere. Aller helst ville jeg brukt Biltemas skumplater med blymatteinnlegg, de er effektive men dyre. Alternativt, for å gjøre det billigere, minimum 30mm selvklebende Porolon matter (de med sølvpapir på). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.