Nor_west Startet 29.September.2011 Link til dette innlegget Startet 29.September.2011 Er det noen på forummet som har noe erfaring om Bayliner 3288? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.September.2011 Link til dette innlegget Svart 29.September.2011 En jeg kjenner har en slik båt og er storfornøyd, med 2x110 hester kan du marsje på 16 knop og har en jevn forbrukskurve. Sitér dette innlegget Link to post
Krølle Svart 29.September.2011 Link til dette innlegget Svart 29.September.2011 Jeg har en 91mod 3288 som jeg er stor fornøyd med. Det må jo være verden's største 32 foter. Min er solgt ny i sverige så det er 220volt og varmer , ikke 110v og ac Den er bestykket med 2x 150 hino som går for å være tilnærmet skuddsikre motorer. Litt kilen når det kommer større bølger aktenfortvers men ikke værre en at det bare er å tilpasse farten. Hvis du tenker på å kjøpe en, har jeg faktisk lekt med tanken på å selge min men har ikke fått ut finger'n enda. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.