Erik Startet 30.September.2011 Link til dette innlegget Startet 30.September.2011 Jollemotoren ble stjålet, og brukt gammel Tohatsu 2,5 hk 2takt er handlett på finn som erstatning. Motoren er genialt lett å bære på, men jeg finner ikke girspak på den. At revers er å snu motoren 180 grader er greit, men jeg finner ikke noen hendel for å sette den i fri. Motoren er lettstartet og starter i gir, men fri hadde nå vært kjekt å ha uansett. Noen som har vært borti dette, og kan gi ett tips ? De hendlene jeg finner : Styrbord side : Bensin Open/close Foran : Gass opp/ned, dødmannsknapp og choke opp/ned Styrehåndtaket er bare styrehåndtak, ikke gass, og det er ingen andre knapper på det. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 De småmotorene uten gear jeg har sett har ikke frikopling. Dvs det kan være lurt å padle seg litt utpå før start... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Erik Svart 30.September.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 De småmotorene uten gear jeg har sett har ikke frikopling. Dvs det kan være lurt å padle seg litt utpå før start... Mao det er ikke gir på den ? Det var egentlig litt betryggende, for jeg har lurt fælt på hvor det kunne være henne og hvorfor jeg ikke fant det Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Huth Svart 5.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2011 Det stemmer at det ikke er noen frikopling på disse. Jeg har hatt en slik i 25 år, og har bare positivt å si om den. Alltid gått fint, og med sine 12kg så er den enkel å bære med seg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.